آموزش فتوشاپ مقدماتی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برنامه فتوشاپ از قابلیت کار با تصاویر Bitmap و همچنین فایل های تصویری لایه لایه با فرمت PSD برخوردار است. شما میتوانید تصاویر را از منابع مختلف همچون عکس های گرفته شده با دوربین دیجیتال یا CD های عکس

نگاتیوها اسلاید ها را در برنامه فتوشاپ وارد کنید.

برای شروع برنامه فتوشاپ را باز کنید. با ورود به برنامه ناحیه کاری فتوشاپ را مشاهده میکنید

ناحیه های کاری فتوشاپ شامل:

۱_  نوار منو 

۲_ نوار ابزار 

۳_ جعبه ابزار 

۴_ پالت های شناور که شامل چند پنجره می‌باشد که میتوانید به صورت جداگانه باز کنید 

 

برای بازکردن عکس در فتوشاپ از نوار منو به مسیر File > open به پوشه مورد نظر رفته و عکس دلخواه تان را انتخاب و در آخر بروی open کلیک کنید تا عکس مورد نظر در صفحه اصلی باز شود

و یا میتوانید با گرفتن عکس و کشیدن بر روی فتوشاپ و رها کردن عکس را فراخوانی کنید

نظر (۱۹)

نایت سولی ؟؟
ها چی
ویروس جدید عضو اورد ما نفهمیدیم
:{
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره عضو جدید آوردیم
یکی از رفقای یکی از رفقاست که تازه معرفی شده برای ادمین شدن
اما تا حالا تو بلاگ نبوده
بخاطر همین باید بهش یاد بدیم چطور فونت و ... رو هم تنظیم کنه
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • از نظر من در هرحال برنامه نویسی مهم تره . ویروس خوشگل که هیچ کاری نکنه و آنتی ویروس بشناشه به درد عمه برنامه نویسش میخوره ((:
    Virus32 Virus 32 :
    ولی یه برنامه خوشگل که توش ویروس هم باشه خیلی کارآمد تر به نظر نمیاد؟
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • منظورم اینکه دوستان تازه کارتر توی برنامه نویسی ( البته خودمم تازه کارم هنوز) اول خود برنامه رو بسازن بعد خوشکلیش (:
    Virus32 Virus 32 :
    آره خوب کاملا حق با توئه.
    اول از همه ورود یه ادمین جدید رو تبریک ارج مینهیم.
    ادمین جدید مبارک ♥
    ----------------------------------
    MR C0D3R :
    آره عضو جدید آوردیم
    یکی از رفقای یکی از رفقاست که تازه معرفی شده برای ادمین شدن
    اما تا حالا تو بلاگ نبوده
    بخاطر همین باید بهش یاد بدیم چطور فونت و ... رو هم تنظیم کنه
    -------
    همش پارتی بازی
    این جا هم اگه بخوای ادمین بشی باید پارتی داشته باشی ;)

    :/
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    همش پارتی بازی
    ----
    پارتی بازی چیه ؟
    یکی رو آوردمش که نیومده تو مدیریت و فعالیت نکرده چند بار سوال پرسید
    حالا سوال به کنار چون من با سوال پرسیدن هیچ مشکلی ندارم
    اما مشکل اینه که چند روز بعدش خیلی لطف کرد و تو روی خودم وایستاد 
    قبل از اونم Terminator بودش دیگه :)
    فقط فعالیت نکرد و اخراجی شد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** *** *** *****

    ***** **** ****** *** ****** ** ****** ** ***

    **********
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    تلگرامتو چک کن ...
    سلام بسیار عالی، ادمینیت جدید رو خدمتتون تبریک می گم و با عرض تشکر بابت این پست جدید.
    من تاحالا نمیدونستم به این پالت های شناور چی میگن.
    تشکر، یه چیزی هم توو این پست یاد گرفتیم خدا بده برکت

    مرسی :)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    فعلا بلد نیست کامنتای پستشو جواب بده
    ولی از طرفش تشکر میکنم بابت نظر لطفتون D:
    از این به بعد پستای مربوط به گرافیک ادامه خواهد داشت
    سلام.
    راستی نگفتی ایمیل من چشه؟
    ممنونم بابت جوابت:))
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    هیچ مشکلی نداره
    فقط خواستی کامنت بزاری
    ایمیلتو ثبت نکن
    دوس ندارم ایمیلتو ببینم :)
    اوکی:)))
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون که رعایت کردی
    حتما از این به بعد بیشتر حواتو دارم :|
  • Virus32
  • علیـــــ ََ
  • MR C0D3R:
    "حواتو دارم"
    ------------------------------------------------
    فارسی را پاس بداریم :|
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    دوس ندارم بدارم :)
    اینجوری لاتیع تره 
    لات بودن شما ثابت شدس
    دیگه نمیخواد شورشو دربیاری :D
    :)) :|
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آورین ؛)
    به امید خدا وبلاگ و ببیندبن چت روم باز کنین :)
    Virus32 Virus 32 :
    کاملا موافقم :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ویروس **** ****** * **** ** ******* *** ****** **** * *** **** ** **** ****** **** **** **** *** ******** * *** ** ***** ** ******* *** *** **** ***** *** *** ****** *** ***** *** ***** **** ***** *** **** * ***** ** ****
    * * **** **** *** *** ** *** ** **** ******* **** **** ******* *** ***** **** ***
    (تور رو همین qubes os نصب شده)
    Virus32 Virus 32 :
    qubes؟ شرکت ازش استفاده میکنه یا خودت؟
    در کل
    بستگی به سیستم شرکت داره
    بعضی وقتا میبینی یه سیستمی گذاشتن که لاگ هارو مو به مو شرح میده و مینویسه
    ولی اکثرا شرکت ها (مخصوصا اداره جات دولتی) زیاد حرفه ای نیستن و فقط زمان ورود و خروج و تعداد call ها و چند تا چرت و پرت دیگه براشون ثبت میشه
    و اینکه تو داری از این سیستم خجالتی (Qubes) استفاده میکنی به نظرم معجزه است D:
    من ازش استفاده نکردم ولی سال 94 دست یه بنده خدایی دیدم
    به نظرم امنیتش خوبه ولی به درد هک زیاد نمیخوره (البته من یکم عقب افتادم و هنوزم عاشق بک ترک اونم ورژن 5 هستم)
    احساس میکنم qubes کاری برای مخفی کردن و ثبت نکردن لاگش نمیکرد (چون ماهم تو یه شبکه بودیم اونموقع)
    تو که به همه چی دسترسی داری بعد از اینکه کارت تموم شد یکاری کن روتر خاموش شه دیگه :) اکثرشون لاگ هاشون رو بعد از خاموش شدن پاک میکنن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من استفاده میکنم ... ولی خودمونیم اره هیچ کدوم بک ترک نمیشه «البته خودم با دبین سفارشی خودم راحت ترم :) » ...
    ویروس نمیدونم چرا اسم فایروال سخت افزاری یکم ترسناکه من از روش های تزریق استفاده میکنم «اینجکشن » ولی بازم اسمش زیادی خفنه تا جایی که میدونم فایروال های به مالویر ها و بدافزار ها گیر میده و روش های اینجکشن مشکلی نداره ...
    اون شرکت ی جوریه «هدفم **** ****** *** *** به دست بیارم»(**** ****** ** **** **** * * *** *** ***** ***
    واسه خاموش کردن روتر هم ی اکسپلویت اختصاصی پیدا کردم ... ی کاری میکنه نمیزاره روشن شه ... «روترشون میکروتیک»ولی میترسم اینم کار نکنه
    راستی دلم واست تنگ شده بود خیلی وقته حرف نزدم باهات 🙂
    Virus32 Virus 32 :
    آره به تزریق گیر نمیدن بشرطی که تو شبکه باشی و با آی پی خودشون تزریق کنی
    چون کوئری هایی که تزریق میکنیم در اصل خود برنامه هم از همون کوئری ها استفاده میکنه و ... پس نباید بهشون گیر بده
    یه زمانی یسری دستورات بلد بودم برای ریست کردن روترها ولی الان هزور ضحن ندارم ;d بگردی شاید جای دیگه پیداشون کنی
    حقیقتش دیگه مثل سابق دنبال هک و امنیت و شبکه و نفوذ نیستم ، فقط کاربردی تایپ میکنم
    ****
    اختیار داری عزیز .
    سلام:)
    بک ترک عالیه ولی به قول خودت یکمی قدیمیه.
    چرا کالی نصب نمیکنی؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    • حقیقتش دیگه مثل سابق دنبال هک و امنیت و شبکه و نفوذ نیستم ، فقط کاربردی تایپ میکنم
    اها ;)
    شادمون کردی بالاخره بعد از چند ماه اسمتو دیدیم:))
    ویرسم داره کم کم بازنشت میشه :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خوش حالم که باز گشتی *****:))
  • Virus32
  • فروشگاه اینترنتی
  •  آموزش ها همراه با اطلاعات دقیق و درست می تونه موثر در یادگیری و گرفتن درست ترین ها باشد .. امیدورام بتونید آموزش های خود را بیشتر و بهتر از همیشه نمود
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بله درسته ... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی