آموزش ساخت شماره مجازی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام به کاربران عزیز وب Virus32، راستش توو گروه ها و کانالای زیادی دیدم که بعضیا اقدام به فروش شماره مجازی میکنن. گفتم توو این پست روش ساختش رو بگم تا شما هم راحت بتونین واس خودتون به طور رایگان شماره مجازی درست کنین و به راحتی باهاش وارد تلگرام یا هرجای دیگه شین.


اگه نمیدونید شماره مجازی چیه توو گوگل یه سرچ کنین راجبش، ولی در خلاصه بگم که با شماره مجازی میتونین یه اکانت جدید برا خودتون توو تلگرام و هر مسنجر دیگه درست کنین، مثل اینکه یه سیمکارت دیگه در اختیار دارین ولی با شماره خارجی. خب بریم سر اصل مطلب...

اول برای اینکار ما نیاز به برنامه تکست نو TextNow داریم که برای سیستم عامل اندرویده، که توو گوگل سرچ و دانلودش کنید، فک کنم حجمش حدودا سی و خوردهی مگابایت باشه.

بعد از دانلود و نصب تکست نو روی گوشیتون، بهتره روی Continue with Google بزنید تا یه حساب گوگل به شمارتون اختصاص بدین.

خب، حالا اگر حساب گوگلی دارید، انتخاب کنید، در غیر اینصورت یه حساب اضافه کنید، برای اضافه کردن حساب روی استفاده از حسابی دیگر بزنید و آدرس و رمز حساب گوگل را وارد کنید.

خب حالا، یه پیش شماره دلخواه بنویسید که تعریف شده باشه، این کد مشخص میکنه، شماره مجازیتون از چه کشوریه، که من 320 رو وارد کردم که مال آمریکاست.

خب حالا روی Continue بزنید و صبر کنید تا درخواست شما تایید بشه، سپس لیستی از شماره ها براتون به نمایش درمیاد که به دلخواه یه شماره رو انتخاب کنید و روی Continue بزنید.

شماره مجازی شما ساخته شد و حالا آماده استفاده است، حالا میتونید وارد تلگرام بشید و یه اکانت جدید ادد کنید و شماره مجازیتون رو بنویسید و کشور رو همون کشور شماره مجازیتون انتخاب کنید که من آمریکا رو انتخاب کردم.

خب حالا صبر کنید تا کد تایید از طریق برنامه تکست نو براتون ارسال بشه:

حالا وارد اکانتتون بشید و از اکانت جدیدتون لذت ببرید.

اینم از آموزش ساخت شماره مجازی، حالا هرچقد دوست دارید حساب گوگل ادد کنید و به طور رایگان برا خودتون شماره مجازی و اکانت درست کنین.

امیدوارم از این پست لذت برده باشید... ♡


موفق باشید ...

نظر (۱۹)

واقعا ممنونم من خودم چند ماهی میشه درگیر این مثله هستم

Virus32 32 Attacker ‌ :
فدات، خداروشکر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این روش ها پایلیک ممکن هر لحظه وارد اکانتت بشن یا اگر هم تایید دومرحله ای بزاری  شاید دیلیت کنند اکانتتو...

*** ** ***** **

الان ویروس هکمون میکنه

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
از این شعارها رو ببینیم بعید نیست گزارش بدیم...

چرا الان نظرتو ادیت کردی اونوقت گفتی بعید نیست همینکارم بکنیم الان...

Virus32 Virus 32 :
هنوز نفهمیدم جریان چیه


ولی دیدم که حرفای بدی زدی
هرچند نمیدونم چرا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نمیخواد مظلوم نمایی کنی.

اون حرفایی که زدم حقتون بود الانم میتونی انتقام بگیری

تا ساعت 1 روز یکشنبه فرصت داری تا ****** تو وب میگی رو انجام بدی...

سلام

دمت گرم عالی بود 

فقط میگم این شماره ها امنه ؟

راستش من میخاستم تلگرام عادی ک دارم رو کلا حذف کنم با همین ی تلگرام بزنم ک ملت هی بم پیام ندن :/

مرسی 

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام عزیز، فدات
امن که باید امنیت اکانتت رو بالا ببری. مثلا روی اکانتت تایید دو مرحله ای بزاری و هروقت هشدار سرور تلگرام مبنا بر ورود دستگاه دیگه رو دیدی، اون دیوایس رو فورا از Active Session یا همون نشست های فعال حذف کنی تا نتونه دلیت اکانت بزنه و....
باز اگه نتونستی بگو یه پست راجب بالا بردن امنیت تلگرام بنویسم.

سلام داش ویروس اون پست بود تاریخ شمسی رو توی سی شارپ توی لیبل ها نمایش میدادی من توی این برنامم استفاده کردم دمت گرم ولی مشکلی داره من به جای لیبل توی تکست باکس استفاده کردم تاریخ هر روی رو نشون بده حالا می خوام عوض کنم اجازه ی تایپو نمیده برمیگرده تاریخ امروزو نشون میده کاریش میشه کرد ؟

Virus32 Virus 32 :
سلام
سوالت رو زیر پست مربوط مطرح کن

سلام این برنامه خیلی وقته دیگه کار نمیکنه

Virus32 32 Attacker ‌ :
من هنوز دارم باهاش می سازم...
اینجا اکثر چیزا تست شده...

سلام

عالی بود ادامه بده

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام فدات، چی دوست داری؟

دمت گرم ویروس این شماره مجازی رو خیلی من مونده بودم که چیه ولی اگه استفاده هم نتوانیم اطلاعات که داریم

Virus32 32 Attacker ‌ :
فدات، خداروشکر

سلام

این روش که شما گفتی فقط میشه باهاش شماره آمریکا ساخت.

اگه میشه یه برنامه معرفی کن که شماره مجازی هایی که تو تلگرام دارن با قیمت های بالا میفروشن مثل شماره مجازی عربستان یا مصر یا چین رو بشه باهاش ساخت.

در ضمن از سایت عالیتون ممنون هرچی تشکر کنم کمه 😊

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام عزیز، قربونت لطف داری، آره با این فقط آمریکا و کانادا میشه که کد کانادا فکر کنم 625 یا... باشه.
برای کشور های دیگه هم برنامه های دیگه ای هستن. مثل Smart call و Talk2 و Virtul SIM و...
برای ساختن با این برنامه ها چیزشکن رو روشن کن بعد بساز.

برای ویندوز چی

Virus32 MicRoB 32 :
برای ویندوز باید از سایت های شماره مجازی استفاده کنی 
البته با همون گوشی بسازی راحت تری

 Attacker 32 :
BlueStacks هم راهیست D:

Hello dear friend ... your work is good!How can I talk to you privately?This is the answer Say it here using Aski 

  • Virus32
  • شماره مجازی نامبریاب
  • سلام . مطلب خیلی مفیدی بود

  • Virus32
  • شماره مجازی نامبریاب
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام

    راهی را میشناسید که بشه شماره مجازی ارزان یا رایگان ساخت؟ یا نرم افزار شماره مجازی مثل ****** **** که هنوز کار میکنه سراغ دارید؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    text new
    2andline
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    مطلب بسیار مفیدی بود

    اگر مایل بودید از وبسایت ***** ***** ********** ماهم دیدن فرمایید

    در ******** ، بهترین نرم افزار های شماره مجازی ساز رو به صورت رایگان منتظر کردیم، مانند:

    نرم افزار ***** ***** ******** و نرم افزار ***** ***** **** ****

     

  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • سلام داداش من هرچی میسازم نمیشه

    میشه خودت برام یکی بسازی؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آره چند وقتیه کار نمیکنه، با Text plus تست کن اگه شد به ما هم یه ندا بده :)
  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • سلام نه با text plus شد و نه با next plus😥

    Virus32 Cracker 32 :
    سلام
    جدیدا یه ترفندی برای دور زدن این مشکل پیدا شده
    که توی این روش باید از یه فیلترشکن خاص استفاده کنیم که اسمش دقیق یادم نیست
    ولی خب با استفاده از اون به یه آی پی آمریکایی متصل میشیم و بعدش مجدد از طریق سایت TextNow عمل میکنیم
    اسم چیز شکنه هم دقیق یادم نیست
    اسمش یادم اومد به اتکر یا بچه های دیگه میگم پست رو بروز کنن

    من همه این مراحل رو درست رفتم ولی تو قسمت ای که شماره منطقه رو آمریکا وارد کردم و داخل شدم عبارت های Create account اومد که نمیفهمم چیه 

    Virus32 MicRoB 32 :
    برنامه رو کلیر کش کنین و دوباره مراحل رو انجام بدین
    یا این که نسخه جدید برنامه رو دانلود کنین 
    لازم هم نیست حتما ایمیل و رمزی که میزنین درست باشه هر چی بود فرقی نداره!

    من درس کردم 320 رو هم نوشتم ولی می رم تو واتس اپ 1 رو باری کد کشور می زنم بعد شمارو رو می زنم ارور می ده می گه این کد برای این شماره نیست چی کار کنم ؟

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    کدی که توو تکست نو میزنی مهم نیست. پیش شماره ای که بهت میده مهمه. تکست نو معمولا آمریکا میده. ینی +1 بعضی کد ها مربوط به کانادا هم هست که اونم +1 هه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی