آموزش ساخت سایت در دارک وب :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

با سلام خدمت همگی کاربران وبلاگ ViRus32

توی این آموزش میخوام نحوه ی ساخت سایت توی دارک وب رو براتون شرح بدم که البته زیاد هم وقت گیر نیستش...

اول از همه پیشنهاد میکنم یه سر به اینجا بزنین :)

ساخت سایت تو دارک وب هم میتونه برای کارای درست و درمون باشه و هم برای کار های خلاف که امیدوارم در راه درست استفاده کنین

برای اینکار نیاز هست که یه خرده با Html و Css و زبان برنامه نویسی Php آشنایی داشته باشید...

اول از همه Tor رو آتیش کنید و وارد سایت پایین بشین

dhosting4okcs22v.onion

و تو منوی بالا سمت چپ روی گزینه ی Register کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور رو وارد کنین و تو کادر سوم رمز عبور وارد شده تو کادر دوم رو وارد کنید و داخل کادر چهارم متنی که تو کادر سیاه رنگ ظاهر شده رو وارد کنین و تیک گزینه های ... I have و Enable autoindex رو بزنین و در نهایت روی دکمه ی Register کلیک کنید تا اطلاعات شما برای ورود به سیستم ثبت بشه

بعدا روی لاگین کلیک کنید و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، متنی که داخل کادر مشکی رنگ وجود داره رو داخل کادر متنی وارد و روی لاگین کلیک کنید و اگه با پیغام قرمز رنگ مواجه شدین که میگه شما تازه اکانت رو ایجاد کردین و باید چند دیقه دیگه امتحان کنید منتظر بمونید و بعد از چند لحظه مجددا امتحان کنید

بعد از انجام این مراحل وارد پنل سایتتون میشید که میتونین کانفیگ های امنیتی و غیره... رو انجام بدین که اونارو میسپارم به خودتون

به هر حال توی پنل از قسمت بالا روی File Manager کلیک کنین و تو صفحه ای که باز میشه رمز عبورتون رو وارد کنین و روی گزینه ی Login کلیک کنید

حالا برای تست کدهای پایین رو با پسوند Html داخل سیستم خودتون سیو کنید

<html>
    <head>
        <title>ViRus32</title>
    </head>
    <body bgcolor="Black">
        <p style="font-size: 32px;color: red;" align=center>
            ViRus32
        </p
    </body>
</html>

و بعد از ذخیره کردن اون رو داخل هاستتون آپلود کنید که برای اینکار داخل همون File Manager فایل ایندکس پیشفرض رو پاک کنید و از قسمت بالای صفحه روی Browse کلیک کنید و فایلی که ذخیره کردین رو بهش بدین و بعد از اینکار روی دکمه ی Upload کلیک کنید

حالا تو پنل آدرس سایت شما هستش که وقتی روی اون کلیک کنید فایلایی که داخل هاست هستن براتون ظاهر میشه که وقتی روی اسم فایل ایندکس کلیک کنید صفحه دارک وبی شما ظاهر میشه که البته من پیشنهاد میکنم همیشه لینکتون رو با اسم فایل index شده بدین تا کاربر معمولی ندونه داخل هاست شما چی میگذره...

اگه یادم رفته بود چیزی بگم یادم بندازین داخل کامنتا بهتون توضیح بدم

موفق باشید

    ۷۴۴۹ نمایش

وبلاگ و سایت

نظر (۴۵)

سلام. مطلب بسار عالی و پر کاربردی بود:)

+چه عجب بعد از مدت ها دیدیمت D:

دمت گرم 

لطفا یکم بیشتر مطلب بزار چون واقعا مطلب هات مفیدن

الان میرم نصف دارک وب رو به فنا میدم

برم یه سایت ... بزنم خخخخخ

خدارو شکر نمی تونن فیلترمون کنن شما هم یک سایت تو دارک وب بزن مطالب حرفه ای رو اون جا بزار

بازم ممنون 😃

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
باجه :)
فقط اینکه اگه اونجا سایت بزنی کاربرایی که مرورگر Tor داشته باشن میتونن وارد بشن !!!

میدنم فقط با پیاز سایت ها باز میشه ( پیاز رو با حال گفتم خخخ )یک سوال

تاجایی که می دونم با javascript زیاد نمی تونی کرم بریزی اینا چیکار میکنن تو این دارک وب میشه یک نمونه مثال یا کد میگی ممنون میشم یکم اطلاعاتم بره بالا

بازم ممنون

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
جسارتا با همون جاوا اسکریپتی که میگین نمیشه کاری کرد ما میتونیم اسکریپتی رو ایجاد کنیم
که وقتی کاربر وارد سایت میشه از سی پی یو اون استفاده کنیم برای استخراج مونرو و غیره....
برای چیزی که پرسیدی به عنوان مثال تو دارک وب دستور باز شدن یه صفحه ی مخفی یا صفحه ی کوچیک که کاربر نتونه متوجه بشه رو میدن
که اون صفحه میتونه به اسکریپت Js-Rat آلوده باشه که وقتی اون لینک روی سیستم کاربر اجرا شد
هکر بیاد و دستورات خط فرمان رو اجرا کنه
یا اینکه تروجان و هر چیزی رو روی سیستم طرف آپلود کنه....
و کلی روش های دسترسی معکوس دیگه که از طریق باز کردن لینک اتفاق میفته
صد البته اینو بگم حتی ممکنه بعضی سایت ها لینکای مخرب داشته باشن و ربطی به دارک وب هم نداشته باشه
این کاربر هستش که نباید هر لینکی رو لمس کنه :)
در آخر پیشنهاد میکنم راجب ابزار Beef و Js-Rat یه خرده تحقیق کنی
چون موضوع این وب از هک و امنیت به برنامه نویسی تغییر کرده... و فقط عنوانشه که رووش مونده :)

مثالا با جاوااسکریپت وبکم رو چیز می کنن چجوری میشه آخه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
پس فکر میکنی چت های تصویری تحت وب چطور ایجاد میشن ؟

جسارتا اینو رو هم بگم که بیت کوین استخراج نمی کنن مونرو استخراج می کنن چون استخراج بیت کوین با cpu دیگه سود نمی ده ولی استخراج مونرو چند برابر بیشتر سود می ده تو اینکار تقریبا 80% تمام مونرو های جهان از این روش تاریک ساخته میشه

 

واقعا نمی دونستم با جاوااسکریپت به وبکم میشه وصلی شی دمت گرم که دانش رو ترویج میدی

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اون دیگه جسارت نیست و حرف حق هستش دیگه
بله درسته مونرو یا همون XMR استخراج میکنیم و تو ماین با سی پی یو بهترین ارز همین مونرو هستش
جوابمم اصلاح شد ، با تچکر :)

خیلی عجیبه ولی چرا تو تور سایت ها سریع تر باز میشه ؟؟؟؟؟

دیگه عجیب تر از این ندیده بودم

چرا این سایت بعد از باز دید به این دامنه تبدیل میشه

dhosting4okcs22v.onion

به

http://dhosting4xxoydyaivckq7tsmtgi4wfs3flpeyitekkmqwu4v4r46syd.onion

دارک وب چقدر باحاله

سایت هاشوم بویی از css نبوردن

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره اون آدرس ساده شده هستش که بعد از وارد شدن شوت میشیم به یه آدرس دیگه

تو دارک سایت فارسی آشنا نداری ؟؟؟

سلام جناب MR C0D3R  دیدم به یکی از از کاربران داشتین راهنمایی میکردین میشه با جاوا اسکریپت اذیت کرد کاربرا (توی داک نت) ولی واقعیت با حد اقل با چیزایی که ما میدونیم نمیشه .

آخه تور جلوی خیلی چیزا مثل جاوا اسکریپت فلش دانلود کلا میگیره باید سطحت پیشرفته تر از این حرفا باشه که واقعا بتونی کاربرایی که میان اونجا را هک کنی

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بله تور امنیتش بالاست و هر کسی نمیتونه از روش هایی که گفتم دسترسی بگیره....
و همونطور که گفتین طرف باید سطح اطلاعاتش خیلی بالا باشه که بتونه همچین کاری انجام بده

چرا چند وقتی هست سایته باز نمی شه ( فک کنم گرفتنش خخخ )

یک سایت دیگه معرفی کن برای ساخت سایت اگه سراغ داری

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من همین الان تست کردم درست بودش...

آخه مشکل اینجاست که تو دارک وب موتور جستوجو هم نیست یک سایت از دسترس خارج میشه نمی تونی جایگزین اش رو پیدا کنی

تا من میگم سایت خرابه درست میشه ؟؟؟؟

نکنه خودت ادمین اش هستی کلک خخخخ

مستر جون یک سوال دارم ( شاید عجیب باشه ولی واقعی هست )

دارم یک برنامه با سی پلاس پلاس می نویسیم که هش رو بشکونه یک لیست هش با php درست کردم که از عدد 0 تا 1000000 رو هش کنه این کد

 

for($i = 0 ; $i != 1000000 ; $i++){
    echo "if(hash==\"".md5($i)."\"){cout<<".$i.";}" . "<br>" ;
}

 

بعد از تقریبا یک ربع یک میلیون کد میده که اونو تو کامپالیر کپی می کنم

مشکل اینجاست کامپالیر ام dev هست بعد نمی تونه 1 میلیون کد رو کامپال کنه ولی کمتر از 50000 خط رو راحت کامپایل میکنه  ( دهنش سرویس شد ولی نتونست 1 میلیون کامپایل کنه )

حالا من یک سوال دارم آیا ویژوال میتونه بیشتر از 1 میلیون کد رو کامپایل کنه برم بریزمش

ممنون میشم اگه کمک ام کنی اگه لیست هش هم داشته بدی دمت گرم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من رو قوانین یه خرده حساسم
از این به بعد سوالی داشتی برو قسمت پرسش و پاسخ یا اینکه جایی بپرس که مربوط به اون پست باشه...
----
اگه دیده باشی بیشتر هش کرکر ها یه فایل دریافت میکنن
سعی کن به جای اینکه مقادیرتو داخل آرایه قرار بدی ، داخل یه فایل متنی قرار بدی

ببین چه سایتی زدم زده رو دست سیلک رود 1

http://hg5tfoeiwg73x3mc5q6qg7jsjhjasbxgggdpiibmfrzl3wp7rv2iuuad.onion/

نظر بده ببین خوبه

خخخخ

اگه مواد مخدر داشتید بگید بفروشم خخخخ

منتظر سرمایه گذارم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من خودم با CG-125 تو تهران پخش کننده ام :(
کار منو بهم بزنی کارتو بهم میزنم D:

یه ایده به ذهنم رسید

یک سایت تو دارک وب بزنیم ویروس بفروشیم با بیت کوین

هرچی ویروس خفن تر گرون تر خوبه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره ایده ی خوبی هستش ، تو بنویس و مشتری اوکی کن
بقیشو خودم ردیف میکنم D:

داشتم به خاطرات فکر می کردم یاد اومد وقتی 11 سالم بود با موتور بازی سازی game maker 8 ویروس می ساختم ( ولی ویروس با یک ریستارت کارش تموم بود )

فهمیدم از بچگی هم کرم داشتم می خواستم ویروس بسازم :)

داداش جون مادرت جواب بده تاحالا من هرچی پریدم جواب ندادین من الآن html رو هم به صورت xhtml هم به صورت html5 یاد گرفتم حالا برم چی یاد بگیرم میخوام یه هکر که نه ولی کار های هکر ها رو بیشتر یاد بگیرم و امنیت باشه نه خشگلی و.. چی یاد بگیرم الآن 

تر خدا بگید

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
این سوال جاش تو قسمت پرسش و پاسخه و نه اینجا !!!
الان نوبت جاوا اسکریپت هستش
بعد از اون PHP و mySQL
البته میگی هدفت خوشگلی نیست وگرنه قبل از جاوا اسکریپت Css رو هم اضافه میکردم

سلام  

چجوری درگاه بیتکوین میسازن توی دارک وب؟

یسری سایت دیدم توی نت ولی خوب اگه از اونا توی سایت دارک وبی استفاده کنیم امنیت میاد پایین دیگه؟

سایت توی دارک وب هست؟

یا اینکه سورس کدی 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نه متاسفانه هیچی سراغ ندارم
چون من تا حالا همچین چیزی رو پیگیر نشدم
الان هم مثل خودت سرچ زدم و یکسری سایت ها اومدن که من ازشون استفاده نمیکنم
من از بلاکچین استفاده میکردم که اونم تراکنش هاش قابل ردیابی هست ( البته میشه ردارو پاک کرد )
اما دیگه به جای بیت کوین بصورت پیچیده یه حساب مونرو میسازم و از اون استفاده میکنم

متوجه شدم

 منظور من در اصل این بود  که وقتی ظرف بیتکوین یا مونرو رو واریز کرد چطور متوجه بشه سایت

مثلا بعد واریز بخواد یه ایمیل ارسال کنه همراه ادرس کیف پولی که ارسال کرده تا بررسی شه ولی خوب این یکم پیچیده میشه و امنیت میاد پایین .؟

یا ممکنه ایمیل هک شه حتی اسپم بزنن به ایمیل

راه دیگه ای سراغ مداری برای تایید پرداخت و مثلا ارسال فایل

من اگه بخوام بدونم مجمع چی توی دارک نت باید کجا سرچ کنم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیتونی ، مگر اینکه ترفندی داشته باشه که نمیدونم
و اینکه میتونی داخل Tor بری تو گوگل

د اداش مستر من هرکاری میکنم این آموزش انجام نمیشه روی اون دورک های گوگل هکینگ هم اسنجام دادم ولی میگه همچین ادرسی وجود نداره میشه یه راه نمایی ریز بدی هرکاری میکنم نمیشه 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
جان ؟! :| O_o

با سلام و ارض ادب 

داداش   سوالی داشتم میگم   رباتی برای سایت های پیش بینی هست مثل  ربات برای سایت  بازی انفجار  میگن  پول خیلی خوبی در میاره  حالا بعضی از  سایت ها  میفرشون ولی نمیدونم راسته یا نه گفتم اگه میتونید  اگه براتون زحمت نیست  تحقیق   کنید اگه هست البته جسارت نباشه  بزارید اشتراک 

سپاس گذارم برای  زحمت های که می کشید  

ممنونم  از سایت‌خوبتون   با آرزوی بهترینا 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نیازی به تحقیق نداره
چند تا ربات برای اینکار دارم
اما متاسفانه نمیتونم اونارو به اشتراک بزارم :(

سلارمMRمستر  خدایی وبلاگ خیلی عالیی دارید.دمتون گرم رباط انفجارت درست کار میکنه ایا؟ تو چه ضریبی قفل میکنه. میشه برام بفرستی ممنونت میشم من خیلی دنبال اینطور رباط رفتم سرم خیلی کلاه رفت اخرشم که ضرر در ضرل شد برام.میشه برام بفرستی خواهشا؟aliz.alam0099@gmail.com

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، ممنون
آره درست کار میکنه و آخرین بار چند روز پیش تست کردم
که دیدم همه چیزش اوکیه و بیشتر ضریبارو درست میزنه و کم پیش میاد که ضریب اشتباه بزنه
اما یه مشکلی که هست اینکه خیلیا درخواستشو کردن اما با عرض معذرت نمیتونم قرارش بدم یا برای کسی ارسال کنم
فقط برای استفاده شخصی خودمه و نمیتونم برای هیچ کس دیگه ارسالش کنم

سلارمMRمستر  خدایی وبلاگ خیلی عالیی دارید.دمتون گرم رباط انفجارت درست کار میکنه ایا؟ تو چه ضریبی قفل میکنه. میشه برام بفرستی ممنونت میشم من خیلی دنبال اینطور رباط رفتم سرم خیلی کلاه رفت اخرشم که ضرر در ضرل شد برام.میشه برام بفرستی خواهشا؟aliz.alam0099@gmail.com

تو از ربات تو سایتای شرطبندی استفاده میکنی و پول هم میگیری؟

O_0

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره دیگه زندگی خرج داره D:
یه سرور مجازی شرکتی تهیه کردم
حسابمو یه خرده شارژ کردم و گذاشتم مونده خودمم میرم سرکار خودم
اونم همینجوری فعالیت میکنه و از یه سایت شرط بندی هم استفاده کردم که به هیچ عنوان از کار نمیفته و قدیمی هم هستش :)

haji mishe link site bet ro begi?

damet garm

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اگه میخواستم قرار بدم که موقع تایید کامنت برات لینکش میکردم
چرا باید کار خودمو خراب کنم ؟‌ :(

doroste vali ye site bet dorost hesabi bego :(

hey saremon kolah nazaran :(

دلیل اصلی علاقه شما با عدد 32 چیه؟؟؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
دلیل اصلی شما برای اینکه با اسم های مختلف سوال بپرسین چیه ؟

تو چطوری میفهمی که کی کیه؟ پس داری جاسوسی میکنی...

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
حس شیشم که میگن همینه دیگه 0:
باید نگاه کنی ببینی کی شبیه کی حرف میزنه

داداش خیلی آسونه بفهمی کی کیه....

فکر خودتو درگیر نکن

پس بگو من کی هستم؟

سلام
داداش این سایت

dhosting4okcs22v.onion

دیگه بالا نمیاد یعنی نمیشه register کرد

چجوری میتونم در دارک وب سایت بسازم لینکهای دیگری هم که تویه اون صفحه هستش بعد از رجیستر کردن یا لاگین نمیکنه یا اجازه ورود به FTP نمیده ... ممنون میشم یه راه حل توپ پیشنهاد بدی خیلی لازم دارم یه سایت در دارک وب بسازم قربون مرامت

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیدونم

باهات کار دارم دش 

کجا میتونم باهات صحبت کنم؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
شاید چند وقت دیگه یه گروه چند نفره زدیم
 بعدا هر کی چیز خاصی خواست بپرسه بیاد پی وی
اما برای ورود به اون گروه باید تایید هویت بشه ؛ بخاطر همین عمرا فکر کنم کسی وارد بشه D:

سلام کدر
این سایته از کار افتاده فک کنم

بی زحمت یه چک بکن

تشکر

Virus32 32 Attacker ‌ :
اوه آره از کار افتاده، بزار کدر بیاد میگم ببینه :)

حاجی یه سایت دیگه پیدا کردم
میزارم همینجا شمام فیض ببرین

فقط این یارو همش وردپرسیه 

خودت نمیتونی کداتو اپ کنی

https://torpress2sarn7xw.onion.sh/

البته تو ویکی سایت هاستیگ زیاده ولی دیگه من نرفتم بگردم

Virus32 Attrib32 32 32 :
🙏🏻

سلام

سایته از کار افتاده،سایت دیگه ای هست؟؟؟ خیلی لازممه 

ممنون

Virus32 ولم کنید (: :
نه .

سایتت کجاس

Virus32 ولم کنید (: :
تو کوچه ی ماست
رمزنگاری شده با بیس ۶۴...

سایتت عالیه :)

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ممنون ، نظر لطفتونه

سلام داش کدر

داداشی یه جا خوب سراغ نداری

برم تور بنصبم ؟

(واسه اندروید )

میدونی که!   فیک زیاده! ....   D:

فعلا ب تو و بقیه بروبچ  بیشتر اعتماد دارم.. :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** ***** **** ** * **** *** **** **** * 

***********

**** ****** 

******* ** ** ****** **** ****** *

** ** ** ****** **** **** *** ** ****** * 

***** ** ***** *** *

Virus32 Virus 32 :
اوضاع مناسبی برای این کارها ندارم!
  • Virus32
  • قمار باز بازنده
  • سلام ، میتونم باگوشی وارد دارک وب شم  و مشکلی برام پیش نیاد ؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    مدنظر داشته باشین که هیچوقت ریسک نکنید. ولی در کل مسائل امنیتی رو رعایت کنید با آیپی خودتون وارد نشین و محتاطانه عمل کنید.

    رفیق چطوری یه سایت مثل سایت خودت بسازم اگر مشیه بم بگو

    Virus32 Virus 32 :
    خوبیم
    اینجا وبلاگ هست
    ساختنش کار خاصی نداره
    مهم مطالبی هست که میخوایی با دیگران به اشتراک بزاری

    میگم داداش سایت خرابه فکر میکنم چرا باز نمیشه ترو خدا کمک کن من خیلی نیاز دارم بهش

    سلام داداش تو رو خدا این رمز رو بران بفرس تو رو خدا خواهش میکنم

    نمیدونم چرا برای من بیشتر سایتهای دارک وب مثل های استک باز نمیشه!

    تور فعال هستش و داک داک گو و یکسری لینک ها باز میشن اما یکسری هم باز نمیشن! علتش چیه که اون لینکها باز نمیشن؟! سرویسی یا چیز دیگه ای نیاز دارن برای باز شدن؟!

    و اینکه مطمئنم که لینک ها درست هست

    Virus32 Virus 32 :
    منم نمیدونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی