آموزش ساخت دانلود منیجر با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست میخوام نحوه ساخته شدن یه دانلود منیجر کنسولی به کمک پایتون رو بهتون بگم

البته قبلا آموزش ساختش رو به زبان سی شارپ هم گفته بودم

ولی الان دیگه بازار سی شارپ رو اتکر داغ کرده :)

این پست رو بیشتر برای خودم ایجاد کردم

و یه چیز تو مایه های همون دفترچه یادداشت خودمونه که قبلا بهش اشاره کرده بودم

برای همین توضیح نمیدم و فقط کدارو قرار میدم ، هر کی هم که عشقش کشید استفاده کنه

البته هدف من از نوشتن این اسکریپت کلا یه چیز دیگه بود و بخاطر یه علت دیگه و برای استفاده شخصی نوشته بودمش

اما برای اینکه مفید واقع بشه و منم یه پستی نوشته باشم چند تا چیز دیگه هم بهش اضافه کردم

مثل تغییر رنگ و نوار پیشرفت و آهن آلات و آهن ضایعات و و و ....

import os
import sys
import requests
from urllib.parse import urlparse

os.system("Color FC")
os.system("Mode 60,20")
os.system("Title V32-Download.Manager")

link = input("Enter download link => ")

os.system("Cls")

file_name = urlparse(link)
file_name = file_name.path.rsplit('/', 1)[-1]

with open(file_name, "wb") as f:
        print("Downloading %s"% file_name)
        response = requests.get(link, stream=True)
        total_length = response.headers.get('content-length')

        if total_length is None:
            f.write(response.content)
        else:
            dl = 0
            total_length = int(total_length)
            for data in response.iter_content(chunk_size=4096):
                dl += len(data)
                f.write(data)
                done = int(50 * dl / total_length)
                sys.stdout.write("\r[%s%s]" % ('=' * done, ' ' * (50-done)) )    
                sys.stdout.flush()

print("\n\n\n\tDownload Shod...")
input()

چون چیزی رو توضیح ندادم

هر جایی از کدها که براتون نا مفهوم بود بدون تعارف بگین براتون توضیح بدم

موفق باشید

نظر (۲۴)

دستت درد نکنه اتریبم!

راستی تو تل خیلی نمیام ببخشید

خرداد رو سرم خراب شده :)

عجیب وضعی هستیم الانا

بد زمونه ای شده :)

بوس به توان بوس

Virus32 Attrib32 32 32 :
D:
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

عالی

سلام به ویروس عزیز

with open(file_name, "wb") as f:

من اینو اوکی برا چی اولش with و آخرش نوشتی as f   ؟🤔

Virus32 Attrib32 32 32 :
یک فایلی رو باز میکنه به صورت باینری و درون متغیر f ازش نمونه میگیره
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

عالی بووود مرسی 

Virus32 32 Attacker ‌ :
خواهش به عمل می آید
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

سلام پست ها خیلی عالین 

یه سوال داشتم => چجوریم میشه از جاوا اسکریپت هم توی پایتون استفاده کرد 

 

Virus32 Attrib32 32 32 :
0_0
__________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

بیا شمعارو فوت کن تا بازم زنده باشی :)

اشتباه کردم فک کنم:( آخه صد سال خیلی به سایت نمیخورد

سایتا عمر حالیشون نمیشه

من دوست دارم تا آخر عمر خودم حد اقل این سایته باشه

راستی اتریب ...

همین !

فقط راستی  !!

شاد باشین ویروسیای خودمون :)

Virus32 Attrib32 32 32 :
بیا تو تلگرام یه خبر بد برات دارم

میشه منابع خوب برای پایتون معرفی کنین برای تازه کار 

Virus32 Attrib32 32 32 :
سرفصل های زیر رو در اینترنت سرچ کن و به ترتیب کار کن :
سینتکس پایتون
متغیر ها
آرایه ها
لیست ها
دیکشنری
حلقه ها
توابع
توابع بازگشتی
توابع یک خطی
توابع پیشفرض پایتون
شی گرایی
کلاس ها
پلیمورفیم
دیتابیس و پایگاه های داده
کتابخانه ها
حل چند مسله
اینارو به تریتیب کار کن، سپس بعد از هر درس کلی مسله حل کن، انقد حرفه ای شو تو هر درس که جای بحث نمونه
بعد از اینکه از اینا بیرون اومدی، باید شی گرایی و دیتابیست رو عالی باشی، بعدش بیا از هر منبعی که خودت دوس داری کتابخونه ها رو یاد بگیر

ممنون

میشه چند سایت معرفی کنی سر فصل ها رو تمرین کنم

Virus32 Attrib32 32 32 :
نمیخواد سرچ کن یا همین‌جا بپرس

الا من سینتکس ها رو از کجا چطوری یاد بگیرم

Virus32 Attrib32 32 32 :
سینتکس یه پست میزارم ولی جیز خاصی هم نیست نمیخواد یاد بگیری

ممنون

 

حد اقل مال من نیاز به نصب نداشت

به طور پیشفرض بوده

ممکنه برای نسخه های دیه باشه

ضمنا

اینجی واس ماس اسپمشم تو پایتون حلاله :)

 

(سئو سیاه :)  )

Virus32 Attrib32 32 32 :
خیلی داری حرف میزنی من با تو شوخی ندارم

اتریب انصافا؟

نه منم شوخی ندارم اومدم خودمونی حرف بزنم

باشه

:/

 

اون قضیه بروزر رو هم خواستی منتفی کن

خودمو کشتم به جای نرسیدم

هر جایی بگی گشتم

الان امیدمان به توست...

Virus32 Attrib32 32 32 :
راهنمایی :
urllib3
requests
tkinter

سلام اتریب جان من گفتی طبق سر فصل ها پیش برم گیج شدم هیچی نفهمیدم حتی یک کدومشون رو هر سایتی یه چیزی میگه میشه راهنمایی کنی 

Virus32 Attrib32 32 32 :
ببین یه پکیجی رو حالا چه کرک شده یا چه پولی بردار و کامل توشو ببین
خواستی من یه چند تایی دارم کرک شدشو : ایدیم در تل : @Attrib32

با چه پسوندی ذخیره کنم این کار نمیکنه

Virus32 Virus 32 :
اسکریپت پایتون هست
با فرمت py ذخیره میشه

سلام من آمدم به آیدی گفتی ولی چیزی نفرستادیم اتریب

Virus32 ولم کنید (: :
سلام داداش
نه دادا اون ایدی مال قبل بود، الان دیگه مال من نیست ایدیه که واردش شدی
شما ایدیت رو بده من خودم بیام برات بفرستم (;
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام آیدی من ************ *

Virus32 ولم کنید (: :
میام

نیو مدی 

Virus32 ولم کنید (: :
ایدیم که تابلوعه
بیا دیگه

جناب ی سوال داشتم ، این دانلود میکنه کجا میره ؟؟ 

Virus32 ولم کنید (: :
به مسیری که شما گفتید

سلام ببین داخل سورس کد اوّلش که یه کد نوشتی پس زمینه ترمینال رو سفید میکنه میشه اونو توضیح بدی و بگی که چجوری بک گراند ترمینال رو بنفش یا هر رنگ دیگه ای بکنیم ؟

TNX

Virus32 ولم کنید (: :
میتونی از coloroma استفاده کنی البته این مال لینوکسه
تو ویندوز از دستور خط فرمان color استفاده کن

اگر میشه رمز مطالب رو بدید

من وارد صفحه رمز مطالب میشم مرورگرم هنگ میکنه

Virus32 MicRoB 32 :
همونجا درخواست بده
احتمالا به خاطر کامنت های زیاده

سلام میشه کلا یه ویدیو بدید توش توضیح بدید یا متن البته ویدیو بهتره اونوقت یه پیشنهاد سایتتون رو از حالت ببلاگای لاگفا در بیارید لطفا

و بسیار ممنون بخاطر این کد

Virus32 Ax0o 32 :
سلام..داریم روش فکر میکنیم
خواهش عزیز :)

سلام

Virus32 Ax0o 32 :
سلام
  • Virus32
  • حجت اسلام فاکر
  • اتریب 32 ایدی داری یه سوال داشتم برام ایمیل کن 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی