آموزش روت گوشی های اندروید :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
آموزش روت گوشی های اندروید

تو این پست میخوام آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی رو بزارم که یکی از مشکل ترین کارهاست تا بتونم سعی میکنم ساده بهتون آموزش بدم .
خوب اول یه توضیح کلی درباره روت بدم :
روت، در انگلیسی به معنای ریشه هست که توی جاهای مختلفی این اسم رو شنیدم روت در اندروید هم همانند بقیه جا ها به معنای ریشه پیدا کردن به فایل های سیستمی گوشی هستش که ما بعد از روت میتونیم به فایل های سیستمی گوشی دست پیدا کنیم اون هارو دست کاری کنیم کلا بخوام بگم یه گوشی اندرویدی تازه بعد از روت شدن نفس میگیره و قابلیت های اون بی نهایت میشه روت به برنامه ها اجازه دسترسی به فایل های سیستمی رو میده البته اینم بگم که
 !!! بعد از روت گارانتی گوشی از بین میرود !!!
البته اگه از فرایند روت کردن هم پشیمون شدید میتونید با فرایند unroot (به فارسی : آنروت) گارانتی گوشی خودتونو برگردونید البته من اعتقاد زیادی به این موضوع ندارم که یکی از روت کردن پشیمون بشه چون اگه واقعا درکش کنید عاشقش میشید :-*

قبل از اینکه بریم سراغ اصل مطلب باید اینو بهتون بگم که
!!! اگه به هر دلیلی گوشی شما آسیب دید ما هیچ مسئولیتی در قبال گوشی شما نداریم !!!

خوب بریم سراغ آموزش :
کلا روت کردن دو تا راه داره یکی این که با کامپیوتر خودتون روت کنید یا اینکه با گوشی خودتون روت کنید که هر دوتاش هم میشه و هیچ فرقی با هم ندارند جز اینکه روت کردن با خود گوشی آسون تره و احتمال پیش اومدن مشکل کمتره
 اگه هم خواستید گوشیتونو با کامپیوتر روت کنید یه موقع خدایی نکرده وسط روت کردن کابل رو در نیارید!!
اگه در حین فرایند روت شارژ گوشی به هر علت تموم بشه یا کابل در بیاد گوشی شما Break میشه یا بقول معروف تبدیل میشه به یه تیکه پاره آجر پس احتیاط کنید
من یه روشی رو بهتون یاد میدم که روی اکثر گوشی ها جواب میده ولی سخت تره :
اول برید برنامه Mobogenie 3 رو برای کامپیوتر دانلود کنید که با دو تا سرچ کوچیک توی گوگل پیداش میکنید بعد نصبش میکنید
بعد نصب کردن یه چیز شکن میخوایم که کل کامپیوتر رو تونل کنه به فرض این که شما این چیز شکن رو پیدا و نصب کردید
بعد میرید توی تنظیمات گوشیتون توی تمامی گزینه هارو میگردید و چون توی تمامی گوشی ها یکسان نیست نمیتونم یکی یکی توضیح بدم یکمم خودتون همت کنید
دنبال این گزینه میگردید :
USB debugging
یا اگه گوشیتون فارسی بود دنبال این گزینه میگردید :
اشکال زدایی USB
بعد تیکشو میزنید و گوشی رو با کابل به کامپیوتر وصل میکنید دو تا برنامه توی گوشیتون نصب میشه و درایور های گوشیتونو دانلود میکنه بعد توی برنامه Mobogein یه جا نوشته روت اون رو بزنید و یه فایلی دانلود میشه و گوشیتونو روت میکنه که شما باید بعد اون چند تا برنامه رو نصب کنید که در آخر مطلب اون هارو قرار دادم و توضیح دادم.

خوب امیدوارم تا اینجا که خسته نشده باشید که مطمئنم نیستید

خوب یه برنامه هم میخوام بهتون معرفی کنم برای روت کردن گوشی های Huawei واقعا عالی جواب میده و حتی تبلت های بد قفل هواوی رو هم روت میکنه

نیاز به توضیح خواصی هم نداره میرید توش روت رو میزنید و فکر کنم یه بار ریستارت شه و بعدش شما باید چند تا برنامه رو که لینکشو آخر مطلب گزاشتم دانلود و نصب کنید.
لینک دانلود برنامه :
KingRoot

دریافت
حجم: 5.27 مگابایت

خوب حالا آموزش روت گوشی های Sony Xperia :
همونطور که میدونید گوشی های سونی یکی از بد قفل ترین گوشی های توی تاریخ هستند همانند گوشی های :
Xperia Z3Xperia Neo LXperia V ......
اما با این برنامه ای که من دارم میتونید تمامی این گوشی هارو روت کنید که این هم همانند برنامه قبل توضیح خواصی نداره و میرید توش و دکمه روت رو میزنید و یه بار ریستارت میشه و بعدش روت میشه شما هم باید چند تا برنامه رو دانلود و نصب کنید که لینکش در آخر مطالب هست.
لینک دانلود برنامه :
http://uploadboy.com/iyllznuzhz6i.html

و اما روت گوشی های Samsung :
از اونجایی که سامسونگ جز یکی از بزرگترین تولید کننده های گوشی ها هستش و گوشی ها متنوع اند من برای این نوع گوشی ها راه ثابتی ندارم زیرا تنوع گوشی ها زیاد است و در عین حال ساده ترین نوع روت را گوشی های سامسونگ دارن.
پس پیدا کردن آموزش روت گوشی سامسونگ خودتونو میزارم به عهده خودتون.
اما برای اینکه کم توضیح نداده باشم بگم که گوشی های سامسونگ دارای محیط ریکاوری هستند که از آنجا میتونید هر نوع بلایی سر گوشی بیارید از جمله : روت کنید، رام و یا کاستوم رام نصب کنید که میتونه یکی از جز برترین و شاخ ترین چیز ها توی این نوع گوشی ها باشه


آموزش اصلی :
خوب به فرض اینکه شما گوشی خودتونو روت کردید اما قضیه هنوز تموم نشده شما باید چند تا دیگه برنامرو نصب کنید تا گوشی شما به نحوه صحیح روت شه :
1-    نصب برنامه Super Su :
این برنامه مهم ترین برنامه روت است که با آن میتوانید به برنامه ها اجازه دسترسی روت بدهید یعنی یه جورایی این برنامه مدیریت کننده برنامه های روت است یعنی هر وقت برنامه ای بخواهد از روت استفاده کند این برنامه فعال شده و از کاربر سوال میپرسد که آیا شما به فلان برنامه اجازه دسترسی روت میدهید بعد هم شما با توجه به نیازتون جوابتونو بهش میگید. دقت کنید که برای اجرای اول برنامه نیاز به نصب باینری مخصوص خود را دارد نصب این برنامه لازم است.
( این برنامرو نصب نکید انگار گوشیتون روت نشده )

--------------------------------------------------------
2-    نصب برنامه Busy Box :
این برنامه برای کامل تر کردن و دسترسی بیشتر به فایل های سیستمی گوشی داشتن است که نصب این برنامه اختیاری ولی ضروری است.
--------------------------------------------------------
3-    نصب برنامه Root Validator :
شما با نصب این برنامه میتوانید روت شدن دستگاه خود را بسنجید که اگه اولین گزینه یعنی گزینه روت سبز شد یعنی گوشی شما روت هست و بقیه گزینه ها مربوط به نصب شدن برنامه های قبلی یعنی سوپر اس یو و بازی باکس است نصب این برنامه اختیاری ولی ضروری است.

خوب امیدوارم که خسته نشده باشید اگه مشکلی داشتید تو نظرات مطرح کنید یا به ایمیل :
p.alipour.p@gmail.com
ایمیل بدید تا به مشکل شما رسیدگی شود.

!!! روت آسان است نترسید !!!

لینک دانلود برنامه Super Su :
http://uploadboy.com/wey9tfkm8vwn.html

لینک دانلود برنامه Busy Box :
http://uploadboy.com/g4rdya4lvsbo.html

لینک دانلود برنامه Root Validator :
http://uploadboy.com/qx8w5gbwpmgl.html

لینک دانلود برنامه روت گوشی های هواوی :
http://uploadboy.com/g4p5sroplb9h.html

لینک دانلود برنامه روت گوشی های سونی  :
http://uploadboy.com/iyllznuzhz6i.html


نویسنده :            Parham_apk

نظر (۱۸)

سلام مطلبت عالی بود راستی من یه برنامه هک وای فای واقعی دارم که روی 80% مودم ها کار میکنه اگه موافقین تا به ایمیل ویروس عزیز بفرستم
Virus32 Virus 32 :
سلام داشی
اگه خودت تستش کردی بفرستش
بله خودم 1 ماهه دارم ازش استفاده میکنم ولی این برنامه هم نیازمنده روته و همین طور Busy box رو هم لازم داره
به جیمیل ویروس ارسالش کردم
سلام..داداش بسیار عالی بود پستتون تشکر میکنم...
راستی من یه گوشی اندروید دارم رمز گذوشتم روش الان هرکاری میکنم میگه رمز اشتباه هست...به چند جا هم سپردمش که درستش کنن ولی نتونستن...
میشه کمکم کنید؟؟یه نرم افزاری یچیزی بهم معرفی کنید...اگه اموزششم بذارید ممنون میشم...
اتفاقا روت کردن گوشی اصلا خوب نیس
اما اگه اجبار داشتید اشکالی نداره اما به مرور زمان فکر می کنید انگار گوشی از شما نیس
چون ویروس ها سریع تر و بهتر کاراشونو انجام میدن و سرعت گوشی تا حدودی پایین میاد گارانتی هم از بین میره و اگه بخوای آن روتش کنی باید حرفه باشی وگرنه می تونن بفهمن که گوشی قبلا روت و آن روت شده
و بسیاری از نرم افزار ها کاراشونو قاطی پاتی می کنن و اگه گوشی زیاد قوی نباشه باعث هنگش میشه و بعد روت خطا های کاربر و حذف فایل های سیستمی افزایش پیدا می کنه و حتما قسمت خطا های کاربر و جدی بگیرید هر چند که آنتی ویروس سرعت گوشی و میاره پایین ولی حتما نصب کنید
دادا من اون نرم افزار هک وای فای رو دان کردم و گفتم خو دیکه برم سراق روت الان عنم در اومد بدیم بیرون واسمون روت کنن ک راحت تره :)
Virus32 Virus 32 :
:)
همیشه بار اول سخته ولی بعدها میتونی چشم بسته انجامش بدی
این چینیه من سر در نمیارم
راستی کینگ روت ورژنی که گداشتی قدیمیه
سلام ببخشید این نرم افزار Mobogenie رو دان کردم از چیز شکن سایفون نسخه جدیدم استفاده میکنم ولی بازم میگه اتصال شبکه خراب است... لطفا بگین چیکار کنم مرسی
سلام ممنون که مطالب خوبی میزاری فقط میشه یه نرم افزاری بزاری واسه هک وای فای که بدون روت باشه؟ ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
والا من خودم سراغ ندارم این پست هارو هم یکی از دوستان ارسال کردن
از هکینگ گوشی زیاد سر رشته ندارم
اشکالی داره ب جایsupersuازking userاستفاده کنم چن اونم همین کارو میکنه و من گوشیم برا سوپر اسیو ارور میده
Virus32 Virus 32 :
نه اشکاری نداره
من یه نرم افزارهک وبلاگ دارم که ریجستری میخواد
ولی صد در100 کارمیکنه این نرم افزار

اگرشمامیتوانید یه ریجستری برای من بسازید
باایمیل من درتماس باشید
  • Virus32
  • رضا اسماعیلی
  • خودم و چند تا از دوستان با iROOT گوشیامونو رووت کردیم مشکلی هم بوجود نیومده، دوستان میتونن از این برنامه استفاده کنن
    سلام دادا،گوشی من Nokia x هست ولی هرکاری میکنم روت نمیشه واسه اون راهی نیست؟ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با پرهام تماس بگیر عزیز اون اطلاعاتش دراین باره بیشتره
    p.alipour.p@gmail.com

    سلام گوشی من htc one max اندرویدشم ۵.۰.۲ هیچ کجا آموزش روتشو پیدا نکردم توی بعضی از سایت ها هست ولی واسه عصر حجره میشه کمک کنین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    من از اندروید زیاد سردرنمیارم :(
    سلام
    این super su یه ارور هایی دربارهی binary میده باید چیکار کنم
    سلام خسته نباشید .:x
    ایا هک واتساپ هست ؟:))
    اگه هست بزارین لطفا من که هرچقد گشتم پیدا نکردم :((
    حتی اگه بشه دو نفر هم با یک خط بریم واتساپ اشکال نداره :))
    چون داخل تلگرام میشه 2 نفر با 1 خط :P
    اگه لینک ویروس یا چیزی هم باشه که 1 کپی از پیام های تارگت برامون بفرسته عالی میشه :))
    آیا »میشه« یا خیال بافی میکنم ؟:))



    دادا لینک Super Su و Busy Box و Root Validator خرابه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اشکالی نداره بعدها درست میکنیم ;)
    اگه داری گوشیتو روت میکنی فعلا از جاهای دیگه دانلودشون کن

    سلام لینک دانلود برنامه روت گوشی هواوی وجود نداره 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی