آموزش استفاده از اسکریپت miniProxy :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

با سلام خدمت همگی کاربرا

با توجه به قطعی اینترنت ملی و یکسری مشکلات برای کاربرا

توی این پست قراره به آموزش استفاده از اسکریپت miniProxy بپردازیم که میتونه کارای شمارو تقریبا راه بندازه

مثلا میتونین به گوگل ، تلگرام تحت وب ، ایمیل ، دسترسی پیدا کنین و و و ...

برای استفاده از این اسکریپت باید یه دامنه ایرانی ( ir ) و یدونه هم هاست خارجی که مثلا برای آلمان باشه تهیه کنین تا بتونین این پست رو ادامه بدید...

البته هاست من چون خارجیه بخاطر همین میگم یه هاست خارجی تهیه کنید .. !!

از قیمتاشم زیاد نترسین :)

با ده تومن میتونید یه هاست و دامنه حد پایین برای خودتون تهیه کنید که کاراتون راه بیفته

بعد از اینکه هاستتون اوکی شد فایلی که آخر پست ضمیمه میکنم رو دانلود کنین و وارد سی پنل بشین و بعد از لاگین شدن برید قسمت File-Manager و بعدش وارد پوشه ی Public_html بشین

بعدا روی دکمه Upload File بزنین که البته این دکمه ممکنه اسمش برای شما یه چیز دیگه باشه ...

اما باید یه آپلودی چیزی داخل اسم اون بکار رفته باشه دیه :)

حالا اسکریپت رو که در قالب یه فایل php هستش توی هاست آپلود کنین و بعد از آپلود شدن وارد دامنه ای که ایجاد کردین بشید ...

مثلا :

https://v32.blog.ir/miniProxy.php

بعدا که اجرا کردید با صفحه ی پایین روبرو میشید :

بعدا میتونید آدرس سایت مورد نظرتون رو ( مثلا گوگل ) داخل کادر متنی وارد کنید و بعدش اینتر :)

در نهایت آدرس بار مرورگرتون به شکل زیر میشه

که این یعنی همه چیز درسته و با آی پی هاست میتونید از یه سایت بازدید کنید :)

برای دانلود اسکریپت از لینک پایین استفاده کنید...

دانلود

دقت کنید که این اسکریپت رو من ننوشتم و فقط یه کوچولو دستکاریش کردم که اسم ما داخلش ثبت بشه...

اما از اونجایی که سایت گیت هاب در حال حاضر باز نمیشه بخاطر همین مجبور شدم لینک دانلودش رو براتون قرار بدم

موفق باشید

نظر (۲۹)

ok 2 roz pish 2 ta post gozashti 2 bare mizari bebinam?

koja mikhai beri?

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونا هنوز موجوده
اما از صفحه اول برداشتم
اونارو برای یکی از بچه های فامیل نوشتم
رمزشو خیلیا خواستن اما آموزشاش غیر قانونیه و نمیتونم رمزشو بهت بدم
----
بزار برم
بعدا که 5 ماه نبودم متوجه میشی

خیلی ممنون داداش

 

راستی من به اعداد تصادفی تو c++ احنیاج دارم نمیشه یه کوچولو کوچولو توضیح بدی ( یک خط کد بدی بقثه رو خودم می فهمم ) ممنون

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
#include <iostream>
#include <cstdlib>

int main()
{
for (int count{ 1 }; count <= 100; ++count)
{
std::cout << std::rand() << '\t';
if (count % 5 == 0){
std::cout << '\n';
}
}
}

خدارو کر مال ما ک وصل شد 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره منم الان چک کردم دیدم مال سیستمم متصل شده
اما حیف الکی وقت گذاشتم این پست رو نوشتم
خوابمم میومد D:

با تچکرررر

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اون دیس لایک برای تو هستش ؟ D:
قبل از کامنت تو اون دیس لایکه زیر پست نبود O_o

mikhai beri to nezam?

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره دیگه
خیلی دل خوش از نظام دارم بخاطر همین میخوام برم نظام :| O_o

oun amozesh ha ro bara manam bfres emshab net vasl mishe

من اصلا اهل دیسلاک نیستم فقط لایک میزنم XD

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آهان باشه دمت جیز

داش کدر قضیه چیه میخوای ۵ماه بدون خبر بری؟؟میری دیگه بر نمی گردیا. حالا ایشالا که خیره.⁦:-)⁩ 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
میرم ولی برمیگردم
شاید هم زود تر پنج ماه

ایشالا که خیره

میگم داداش شرمندع،پنل برای sms و زنگ زدن با یه شماره دیگه به ایران رو سراغ داری؟⁦!⁩⁦:-D⁩

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
چرا سایت TextNow هستش
که اگه پنلشو شارژ کنی میتونی به هر شماره ای زنگ بزنی یا پیامک ارسال کنی...

نه سایت،بعد textnowدیگع کار نمیکنه⁦:-(⁩

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره یه نگاه انداختم کار نمیکنه
نه سایت دیگه ای سراغ ندارم :)

:(

داش اینکه من با شماره واقعی خودم به یکیsmsبدم بعداً برام دردسر میشع؟⁦:O⁩

بعد داش ویروس با فتا به مشکل خورده؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
برو قسمت پرسش و پاسخ -_-
اگه کار دردسر سازی انجام بدی بعله برات دردسر میشه
سعی کن از یه سیمکارت دیگه استفاده کنی که به اسم خودت یا اعضای خانوادت نباشه....
حواست باشه از یه گوشی دیگه هم استفاده کنی
چون به لطف سامانه ی همتا اگه سیمکارت مال خودت نباشه هم میشه متوجه شد که قبلا چه شماره هایی توی یه گوشی بوده و توی سامانه ثبت شده...

در کل پیشنهاد میکنم کار خلاف نکنی D:
من سر یه عکس کوچیک برای پروفایل تلگرامم نزدیک بود کلی دردسر برای خودم درست کنم
حالا بماند که بخوای با شمارت بری مزاحم کسی بشی...

با ده تومن میشه هاست و دامنه تهیه کرد؟عذر میخوام میشه بگی از کدوم سایت؟بعد اینکه گفتی به تلگرام تحت وب هم میشه با این روش دسترسی گرفت،مگه تلگرام فیلتر نیست؟یعنی این روش کار فیلترشکنو میکنه؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
به اندازه کافی تبلیغ سایتارو کردم...
پس دیگه نخواین که هعی اینور و اونور رو لینک کنم
خودتونم یه خرده سرچ بزنین
----
اگه هاستمون خارجی باشه ( مثلا برای من آلمان )
اونموقع آره میتونیم سایتای فیلتر رو هم بالا بیاریم
مثلا یوتیوب و غیره...

مستر عزیزمیدونم ممکنه گاهی اوقات سوالات ما واست خسته کننده باشه.اکه این سوال هم ازوناس معذرت.درحواب سوالم گفتی اگه هاست خارجی باشه با اپلود این فایل روی اون هاست میتونیم به یوتیوب و اینادسترسی بگیریم اما سوال اینکه وقتی سایتای خارجی باز نمیشن چه طور این فایلو روی سرور خارجی اپ کنم؟و یعد اپ کردنش مگه این فایل روی اون سرور حارجی قابل دسترسیه وقتی که سرور خارج کشوره؟حرفم سر حل مشکل نت نیستا.نتا که داره وصل میشه.من به یادگیری علاقه مندم.ممنونم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه منظورم از اینکه میتونیم به یوتیوب دسترسی پیدا کنیم برای زمان آزاد بودن اینترنته
چون اینترنت من همیشه آزاده و تو هم که سوال پرسیده بودی حواسم نبوده چی میگم
این اسکریپت بدرد زمانی میخوره که اینترنت کشور آزاد باشه
اونموقع هستش که میتونیم به یه هاست خارجی دسترسی پیدا کنیم و سایتای فیلتر رو هم باز کنیم
اما از اونجایی که هاست های ایرانی سایتایی مثل Google رو باز میکنن
و این فیلتر فقط برای کاربرا هستش در نتیجه میتونیم از این اسکریپت فقط برای گوگل و غیره... استفاده کنیم

چجوری می تونم فقط دسترسی خاصی به اسکریپت بدم بگم مثلا فقط گوگل رو باز کنه ؟

مسترجان منو ببخش که ادامه میدم ولی میخوام به یه جواب منطقی برسم.جسارتا وقتی اینترنت ازاد باشه خب واسه دسترسی به یوتیوب ازوی پی ان استفاده میکنم نه این اسکریپت!!!اصل و اساس سوالی که از اول پرسیدم در مورد زمانیه که اینترنت مثل الان محدود میشه.ببین چیزی که از حرفت فهمیدم اینه که در مواقع محدودیت نت که فقط سایت های با سرورهای داخل کشور باز میشن با اپ کردن این اسکریپت روی یه سرور داخل کشور میشه به گوگل و اینا دسترسی داشت اما سایت هایی مثل یوتیوب نه.برای حل این مشکل هم باید اول یه سرور مجازی داخل کشور از شرکتی که اجازه دسترسی به نت داره بگیری و از داخل اون وی پی اس ریموت بزنی به یه وی پی اس خارج کشور که اونو پراکسی کردی.در این حالت دسترسی کامل و ازاد به نت برقراره.درست گفتم؟؟؟اگه اشکالی تو حرفام بود بگو اصلاحش کنم.البته تا حالا این کارونکردم اینو به طور تئوری از صحبتات متوجه شدم.حالا اصلا راهی هست که بشه بدون سرور مجازی و صرفا با تکیه به سیستم خودمون به اینترنت ازاد در مواقع محدودیت نت دسترسی پیدا کنیم؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره عزیز حرفات صحیحه
من خودم از روشی که توضیح دادی پیروی کردم
برای سوال آخرتم اگه راهی باشه من بلد نباشم... :)

سلام

یه سوال داشتم.خیلی ممنون میشم کمک کنید.

در مورد انتخاب واحد دانشگاه هست.

فصل انتخاب واحد یه سایت برا دانشگاه داریم.که هر کسی بر اساس اولیت ها ورودیش از طریق شماره دانشجویی وارد اون حا میشه و انتخاب واحد میکنه.

میخواستم بدونم راهی برا دور زدن زمان داریم.

که مثلا من زود تر از دیگران انتخاب واحد کنم؟؟

این اتخاب واحد دانشگاه من رو روانی کرده.

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اول اینکه بخش پرسش و پاسخ به اون بزرگی جلو چشمه :|
دوم اینکه من دانشگاه نرفتم و هیچ اطلاعی راجب این مسائل ندارم...

سلام خسته نباشی 

ما اهوازیم نتمون کلا قطعه ( چه همراه چه ای دی اس ال ) 

میشه لطف کنی یه لینک بهم بدی که از طریقش هاست بخرم ؟ 

ایمیلمم میزارم که اگه شد ایمیل کنی

ممنون 

سلام مجدد 

من یه دامنه خریدم میخاستم بدونم هاست خارجی بخرم میتونم به تلگرام دسترسی داشته باشم یا نه؟ 

نت ما همچنان ملیه :(

ممنون

Virus32 Virus 32 :
سلام
راستش من این پست رو الان دیدم و ....
میشه باهاش وارد تلگرام شد ولی از صفحه لاگین (سایت تلگرام) که ترجیحا پیشنهاد نمیشه!

سلام مجدد

یه سوال دیگه داشتم 

چقد طول میکشه دامنه توی نیک ثبت شه ؟ من دامنه ثبت کردم ولی برای خرید هاست مینویسه غیرفعال :(

Virus32 Virus 32 :
سلام
همون لحظه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

میشه لطفا جواب منو بدین؟

من یه هاست و یه دامنه خریدم ولی نمیدونم الان باید چیکار کنم .

سایت فروشنده ******** هستش 

لطفا کمکم کنین 

Virus32 Virus 32 :
سلام
عزیزم مثل آپلود کردن قالبه سایته دیگه
کدوم قسمت مشکل دارین دقیقا ؟

اقا شرمنده

من همه چی رو اوکی کردم فقط یه سوال داشتم 

اگر هاست خارجی باشه بالا نمیاد ؟ ( نتم ملیه همچنان )

مرسی

اقا ببخشید امروز زیاد سوال پرسیدم

با خرید سرور مجازی هم میشه وصل شد به گوگل؟

خیلی کارم گیره امشب باید وصل شم . 

مرسی

Virus32 Virus 32 :
خواهش میشه
بستگی به سرورت داره داداش
اگه سروری که میگیری تو شهر خودت نباشه میتونی.
مثلا
فرض کن سیستم من الان یه سروره
اگه من بهت اجازه بدم ازش استفاده کنی میتونی جاهایی که من دسترسی دارم رو داشته باشی
حالا اگه من همسایه شما باشم ... بازم همون آش همون کاسه است دیگه چون اونموقع منم مثل شما دسترسی هام محدوده

سلام 

اقا ویروس اول دمت گرم خیلی مشتی :)

 ببخشید ک من اطلاعاتم بده در زمینه نت 

اقا من ی دامنه و هاست اوکی کردم فایلم توی همون مسیر اپلود کردم ولی مشکل اینه سایته بالا نمیاد 

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
به احتمال زیاد مشکل از اینه که dns هارو ست نکردی
یه ایمیل به پشتیبان هاست بزن و مشکلت رو با اونا بیان کن نه با ما -_-
سلام ، مستر جان میشه راجب اتوران ها بگی روش قدیمی یا شاید تنها روشش که فایل inf بود یکم کاراییش کم شده آنتی ویروس گیر میده روش دیگه ای هست؟

ی سوال دیگم داشتم 

اگه کسی نت خونش وصل باشه من میتونم از طریق اون وصل شم ؟

ببین من ی جاییم ک نت ملیه ولی طرف رفیقمه توی ی استانیه ک نت وصله منتها نتش نت ای دی اس ال . الان من میتونم از طریق یوزر پسورد اون وصل شم؟ 

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه عزیز امکان اینکار وجود نداره
اگرم وجود داشته باشه من بلد نیستم :)
البته میشه اینکار رو کرد
اما نه با یه سیستم معمولی
ولی اگه یه سرور بود میشد وصل بشه  به سرورت و هر جا که اون سرور دسترسی داشته باشه رفیقت یا خودت دسترسی داشته باشین

و یه سوال دیگه جسارتا 

سرور مجازی خارجی نمیدونی از کی بخرم؟

اکثر سایتایی ک رفتم فعلا نمیفروشن :(

واقعا کارم گیره 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آسیاتک ، شاتل و و و ....
این همه سرویس دهنده ی سرور مجازی
از یکیشون تهیه و استفاده کن
فقط قبلش ازشون بپرس ببین مشکلی در رابطه با باز کردن سایتا نداشته باشن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سیلام اول جواب محمد دوستمون 

اره محمد جان نت مخابرات فقط این باج و داشت قبلن حدود یک سال پیش الان نمیدونم اگه پورت 80 و 21 مودم طرف باز باشه که با اسکن میشه فهمید‌،اگه یوزر و پسوردی که طرف روتر شو کانفیگ کرده داشته باشی میتونی بع نتش وصل شی 

 

 

کدر چه خبرا ؟ زنده ای هنوز ؟

تازه داشتم با wanted کانتر میزدم زدن نت و به *** دادن :/ 

ی وی پی ان وطنی خریدم برا پینگ خداذوشکر پینگمو از ۳۰۰ اورده ۲۵۰ XD

عا بعدم adsl. داری چهار تا کانفیگ الترا سرف بزار 

Virus32 Virus 32 :
وانت زنده است هنوزم؟ D:
**********
کدر یه مدتی نمیاد. رفته عملیات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی