آشنایی با sql :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

یکی از محبوب ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب Structerd Query Language =SQL نام دارد.

حوصله تعریف کردن و توضیح دادن تاریخچه این زبان رو ندارم ! بهتره خودتون یه سرچ تو نت بزنید و یاد بگیرید.

(خالی از لطف نیست)

در کل اینه که بانک اطلاعاتی سایت ها رو با این زبان طراحی میکنن و ما برای هک و سواستفاده از سایت ها باید یسری اطلاعات درباره این زبان داشته باشیم.

زیاد نمیرم تو جزئیات تا براتون خسته کننده نشه یعنی یجورایی سعی میکنم بحث رو براتون جذابش کنم :)

این زبان در کل از پنج دسته زبان پیروی میکنه که برای ما دو یا سه نوعش مهم تره

ولی بازم من هر پنج دسته رو توضیح میدم تا بعدا که وارد بحث هک به کمک sql رسیدیم و گیر کردیم بتونیم به این پست سر بزنیم و ابهاماتمون رو برطرف کنیم.

اول برای حذف یا اضافه کردن جدول یا جداول از بانک اطلاعاتی از زبان ( DLL (Date Definition Language استفاده میشه که خود این زبان دستورات زیر رو داره.

Create
Alter
Drop
Create Index
Alter Index
Drop Index

DML مخفف(Data Manipulation Language)برای ویراش جداول که از دستورات زیر پیروی میکند

Insert
Update
Delete

DCL مخفف(Data Control Language)این دسته هم دستوراتی که مدیر سایت اعمال میکنه و داده هایی که از طرف کاربرا به بانک اطلاعاتی میرسه رو کنترل میکنه

دستورات این دسته:

Alter Password 
Revoke
Grant
Create Synonym

DQL مخفف(Data Query Language)کارش جستوجوی داده ها بوده و میشه گفت یکی از مهم ترین دستورات SQL میباشد

Select

و در آخر هم دستورات Transaction ها هستن که اجازه تحلیل و بررسی عملیاتی که درون بانک اطلاعاتی رخ میده رو به نمایش میزاره که به طور خلاصه به این دستورات , دستورات مدیریت داده ها میگویند.!

Commit 
Rollback
Savepoint
Set Transaction

شاید الان از این توضیحات چیز زیادی متوجه نشده باشین ولی بهتون قول میدم با یکبار استفاده کردن از یکی از این دستورات در عملیات هک به طور کامل همه این نوشته هارو بخوبی متوجه میشین.!

هرکدوم از این زبان ها بحث طولانی و مفصلی برای یادگیریشون لازمه که هر بحثش یه کتاب میشه

ولی من طبق عادت خوب یا بدم تصمیم گرفتم بازم بصورت عملی با این زبان آشناتون کنم!!!

ادامه دارد

نظر (۱۴)

سلام ویروس جان خوشحال میشم ادامشو بنویسی
:)
Virus32 Virus 32 :
سلام دوست خوبم
چشم
سلام میشه کد مطالب رو برام ارسال کنی
سلام.
ممنون از مطالبتون.
من خیلی از مطالبتون رو خوندم و خیلی هم یاد گرفتم.
قبلا تو این بخش یه مطلب بود با این عنوان:
هک سایت به کمک SQL قسمت1
الان اومدم دیدم حذفش کردید. خیلی بهش نیاز دارم اگه امکانش هست برام ایمیلش کنید.
باز هم ممنون.
سلام من نزدیک یک ماهه درخواست رمز مطلب دادم چیشد پس؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نکنه اینجا درخواست رمز دادی ؟
رمز عبور رو باید توی این پست درخواست میدادی
به علاوه کامنت هایی که بصورت خصوصی ارسال میشن
رمز عبور براشون ارسال نمیشه
حالا تو بیا اینجا درخواست بده و ببین رمز میاد یا نه :)
سلام ممنون از پاسخ سریع . نه من همونجا درخواست دادم و به صورت خصوصی فرستادمش
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
پس از این به بعد یادت باشه تو این وب چیزی رو خصوصی نفرستی :)
سلام
چطور میتونم دیتابیس msql و sql server رو به هم وصل کنم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
من از اینجور چیزا سر در نمیارم :)
سرچ که بزنی تو نت آموزشش فراوونه
بطور کلی باید از ODBC استفاده کنی
به عنوان مثال ، اینجا آموزششو گذاشته

این بیتربیت چی میگه؟؟؟؟؟

 

http://s12.picofile.com/file/8401485176/Screenshot_38_.png

Virus32 Black Hat :
فکر کنم داره فحشت میده
شایدم منظورش اینه که باید از سیستم عامل 64 بیتی استفاده کنی

هییییییییییییییییی این ویندوز 32 بیت رو باید چیکار کنم ای خداااااااا هیچ برنامه خیلی کاربردی بجز ویژوال و ..... نمیشه نصب کرد

سلام دوست عزیز --> drsvhost 32

میتونید از گوگل سرچ کنید برای دانلود این فایل

یا اینکه ویندوز خودتونو تغییر بدین به 64بیتی که تیم ویروس جان فرمودند هیچ راه دیگه ای هم نداره...

شما داخل گوگل سرچ بزنی فکر کنم چیز های بهتری میتونی پیدا کنی...

Virus32 ولم کنید (: :
بسیار ممنون از شما (;

نوع پردازندتون بااین بسته نصبی پشتیبانی نمیکنه

از یه برنامه دیگه با در نظر داشتن مشخصات سیستمتون دانلود بفرمایید

اتریب جان خواهش میکنم کاری نکردم ولی باید یه باری از روی شونه هاتون بردارم تا بتونید به ماهم کمک کنید در زمینه برنامه نویسی

من سی شارپ رو دوست دارم بیشتر راجبش بنویسید منم هرکاری ازم بربیاد براتون انجام میدم :))

Virus32 ولم کنید (: :
قطعا

این چی دارع فحش میده شوخی کردم بخدا کمکم کنید    کلیک کن

Virus32 ولم کنید (: :
دیتابیس رو نتونسته بسازه..

میدونم چرا بیتربیت نتونسته؟؟؟

اتریب!قارداش

اتکر!دوغون !!

یاردیم ادینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی