ساختن ماشین حساب :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
کد های زیر را کپی کرده و در یک نوت پد وارد کنید
نوت پد را با فرمت bat ذخیره کنید
@echo off
title Virus32
color 00
:top
echo --------------------------------------------------------------
echo Virus32.blog.ir
echo --------------------------------------------------------------
echo.
set /p sum=
set /a ans=%sum%
echo.
echo = %ans%
echo --------------------------------------------------------------
pause
cls
echo Previous Answer: %ans%
goto top
pause
exit


بر روی فایل دوبار کلیک کنید تا ماشین حسابتان اجرا شود


Virus32


نظر (۲۰)

بابا ایول قربون هوشت بشم من
تو مدرسه شاگرد چندم بودی؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این مطالب مسخره چیه که نوشتی پر از ** *** و خالی بندیه
Virus32 Virus 32 :
تستش میکردی بعد نظر میدادی خوب
برا من اجرا نشد میشه راهنمایی کنید؟
Virus32 Virus 32 :
شاید فرمتش رو درست تغییر ندادی
به بت تبدیلش کردی؟
این پست رو خوندی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش عاشقتمممممممممممممممممم واسه من کار کرد

داداش فقط تو اون کدی که گفته بودی یکم تغیرات انجاام دادم=***** ****** *** **** ****** ****** ***** **** ****

دادا ویروس ایول داری.
Virus32 Virus 32 :
فدا مدا :)
داداش دمت گرم خیلی باحاله.:-)
امتحانش نکردم ولی متمانم کار میکنه.خیلی باحالی
سلام
داش من امتحان کردم عالی بود مرسی خودم چنتا کدو عوض کردم
مرسی همیشه از این کارای خوب بکن داش
تا پست بعد و بزاری من یه خداحافظی بکنم
دمت گرم
سلام .ببخشید این زبان برنامه نویسیش چیه؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نمیشه گفت زبان برنامه نویسیه
این یک فایل bat هست که با دستورات داس ساخته میشه
ایول چه باحاله کار کرد دمت گرم
سلام. من میخواستم مثل شما یه کد تو وبلاگم قرار بدم ولی هر کار میکنم نمیتونم یه صفحه ای مثل مال شما درست کنم و توش کد هارو قرار بدم. اگه میشه بگید چجور کنم. وبلاگمم تو بلاگفاست.مرسییییییییییی
Virus32 Virus 32 :
سلام
این پست رو بخون
  • Virus32
  • محمد سجادی
  • سلام میشه دقیقا بهم بگین اگه کدوم خط نباشه هیچ اتفاق خاصی تو عملیات ریاضی انجام نمیشه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای مثال خط زیر اگه نباشه هنگ میکنه
    set /p sum=

    داداش ی ذره چیز به ما یاد میدیییییییییییی
    love (dos)
    :)
    دادا من انجامش دادم عالیه فقط جاهایی که نوشته بود virus32 اسم خودمو گذاشتم که خیلی هم باحال شده! من همیشه تو سایتت هستم و واقعا عالیه (:
    سلام ممنون از سایت خوب و ارائه مطالب ارزندتون موفق و پایدار باشید دوست عزیز
    سلام من نوت پد اندروید دانلود کردم...تمام این مراحلی ک شما گفتین رو هم رفتم....ولی وقتی فایل رو به صورت bat ذخیره میکنم و بعد میزنم روش اصلا ماشین حسابش باز نمیشه...دلیلش چیه؟؟!
    ممکنه بخاطر اینکه از notepad اندروید استفاده کردم واسم بالا نمیاد؟!!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    احیانا میشه بپرسم گوشیتون به سرور مجازی متصله یا نه ؟
    این کدها برای ویندوزه چرا باید تو اندروید اجرا بشه ؟
    سلامی دوباره به مستر کدرعزیز، ی زحمتی واست دارم دوباره، شرمنده:)D

    میشه ی توضیح حسابی در مورد این دوتا بدی ک چیکار میکنن و کارشون چیه، دیگه یادش بگیرم خودم ی اتم درست میکنم با کدای دیگه

    set /p sum=
    set /a ans=%sum% دیگه از بالا کپیشون کردم جا ب جا شد، میخوام دقیق بدونم چ کارای میشه باهاش کرد و خاصیتشون چیه وقتی توی ی کد میاد، فدایــــــــتم استاد
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اولیش که مشخصه
    یعنی یه مقداری رو از کاربر میگیره و میریزه داخل متغیر sum
    دومی هم برای محاسبه کردن مقدار قبلی هستش
    یعنی مقدار داخل متغیر sum رو محاسبه شدشو میریزه توی متغیر ans
    در حالی که اگه خالی خالی متغیر sum رو Echo میکردیم یا همون نشون میدادیم
    مقدار محاسبه نشده رو بر میگردوند
    اما الان اگه مثلا 13+2 بزنیم ، 15 به نمایش در میاد و ...
    سلام
    دادا شرمنده شاید سوالم مسخره باشه
    ولی فایل هایی مثل این که با فرمت bat ذخیره میشن با چه زبانی نوشته میشن؟ اگه میشه زبان برنامه نویسی شو بگو یاد بگیریم :)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    زبان برنامه نویسی نیس
    برخی دستورات اصلیش رو هم گفتیم ...
    مرسی داداش کدر عزیز، همیشه با راهنمایات راهو واسم باز کردیو استفاده کردم، بازم شرمنده عزیز، وقتی چندتا برنامه بنویسم تقدیمش میکنم ب خودتو داداش ویروس، سرباز صفرتم، فعلا عزیز

    سلام

    داداش کار میکنه

    کارت حرف نداره سالار

    Virus32 ولم کنید (: :
    مرسی (:
  • Virus32
  • ایلیا علیزاده
  • بازم هال کردم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی