تغییر دادن صفحه خانگی مرورگر :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به کمک کد زیر میتونیم صفحه خانگی مرورگر Internet Explorer را تغییر بدیم

این کد رو میتونیم در ساخت ویروس ها هم استفاده کنیم.

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://Virus32.blog.ir"

در نوت پد کپی کرده و با فرمت reg ذخیره کنید.

نظر (۷)

داداش این اموزش هک لاین کجاست ؟
هر چی میگردم پیداش نمیکنم
Virus32 Virus 32 :
حذفش کردم رضا جان
تو سایت های دیگه وجود داره آموزشش
  • Virus32
  • داداش نخود
  • ایول داداش ویروس دمت********

    .
    .
    .
    .
    داداش میگم

    ..
    ادرس داری برنامه کیلاگر داشته باشه ؟ :(
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا کیلاگر هست
    ولی یادتون باشه من هیچوقت این برنامه هارو قبول ندارم
    مثل همیشه بازم میگم "هیچ هکری در راه خدا برنامه هاشو عمومی نمیکنه حتما یه سودی برای خودش هست که ممکنه برای شما زیان باشه"
    کدش خیلی خوب بود مرسی
    سلام آقا کلا من هر چی که فرمت رگ باشه رو بخوام اجرا کنم ارور میده
    Virus32 Virus 32 :
    سلام متن ارور رو اینجا بنویس
    سلام ویروسی
    اینو تو نظرات گفتی
    ولی یادتون باشه من هیچوقت این برنامه هارو قبول ندارم
    مثل همیشه بازم میگم "هیچ هکری در راه خدا برنامه هاشو عمومی نمیکنه حتما یه سودی برای خودش هست که ممکنه برای شما زیان باشه"
    دیگه به خودتم چسبیده یه جورایی
    حتی خودت هم همین طوری ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    آره من هم همینطورم
    ولی
    1 - من برنامه های اصلی خودم رو هیچوقت به هیچ کسی نمیدم
    2 - اینجا با هر جای دیگه ای که تو مجازی من بهش سر میزنم فرق داره ، توی این وبلاگ به هیچکس چه از طرف من چه از طرف دیگران هیچ آسیبی نمیرسه
    3 - و اینکه من هیچوقت ادعا نکردم هکرم ;)
    من فرق فوکولم من میخوام برنامه ها رو قول دادیااااااااااااااااااا
    از تو دیگه توقع بد قولی ندارم
    تو اهریمن هم اسم و رسم تورو دیدم ولی خبری ازت نبود
    اشیانه ک مطمئنم میری
    جاهای دیگه هم امارتو ندارم :)
    تو عزیزم نمیخواد ادعا کنی همین طوری قبولت داریم ;)
    Virus32 Virus 32 :
    باشه
    ولی من تو هیچ یک از سایت های دیگه عضو نیستم نمیدونم کی با اسم من عضو میشه
    من بجز اینجا و لوکس بلاگ یدونه یاهو یدونه جیمیل با یه جفت دمپایی ساخت چین دارم ودیگر هیچ ...
    سلام کد چیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی