بدست آوردن اطلاعات سیستم با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست یه چند خط کد پایتونی قرار میدم که مطمئنم بکارتون میاد و صد البته بستگی داره که کجا از اون استفاده کنین

مثلا میتونیم این اطلاعات رو از طریق ایمیل یا ... برای خودمون ارسال کنیم که اینجوری اطلاعات تقریبی سیستم یارو زیر دستمونه

مطمئنم خودتون حرفه ای های پایتون هستین ، پس زیاد توضیحات تکراری رو نمیگم

مثلا ایجاد کردن یه اسکریپت و ...

چون بار ها و بارها تو پست های قبلی پایتون نحوه ی اینکار رو توضیح داده بودم که دیگه نیازی نمیبینم بگم

پس توصیفمون برای پست چیشد ؟

میخوایم اطلاعاتی رو درباره ی سیستم بکشیم بیرون و ... که بعدا بتونیم ازش استفاده کنیم و ...

مثلا اون اطلاعات رو برای خودمون ارسال کنیم یا اینکه پیشرفته ترش کنیم و بگیم که برامون روی فایروال یارو پورت باز کنه و خیلی چیزای دیگه ....

کدهای پایین هم کدهایی هستش که برای این پست آماده کردم

import socket
import os 
import sys
import platform
import multiprocessing
import time
import urllib

print "Public IP Address:",urllib.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
print "Local IP Address:",socket.gethostbyname(socket.gethostname())
print  "Name: " +socket.gethostname() 
print "FQDN: " +socket.getfqdn()
print "System Platform: "+sys.platform
print "Machine: " +platform.machine()
print "Node: " +platform.node()
print "Platform: "+platform.platform()
print "Pocessor: " +platform.processor()
print "System OS: "+platform.system()
print "Release: " +platform.release()
print "Version: " +platform.version()
print "Number of CPU Core: " ,multiprocessing.cpu_count()
print "Date-Time: ",time.ctime()

کدهارو تا جایی که تونستم ساده نوشتم که افراد مبتدی مثل خودم بتونن بخونن و تحلیل کنن و ...

اگه سوالی بود بپرسین

موفق باشید

نظر (۱۱)

سلام داش کدر
چجوری میشه برنامه ای درس کنی که فایل ها و دایرکتوری ها ی مخفی رو نشون بده؟

(گوگلم گشتم چیز خاصی پیدا نکردم)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
سوالاتو از این به بعد تو بخش مربوطه بپرس
دو سه بار پرسیدی ولی نگفتم
این دفعه انصافا دیگه کلا اشتباه زدی :) اینجا بخش پایتونه برادر
به جای گوگل بهتر بود یه سر به بخش سی شارپ خودمون و این پست بزنی
نه دیگه بخش مربوطش اینجاس
متاسفانه یه تیکه از سوالو یادم رفت بنویسم و ارسال کردم بعدم دیگه گفتم بیخیال احنمالا خودت منظورمو میفهمی ولی دیدم نفهمیدی :|


میخوام تقریبا همون پروژه ای که با سی شارپ انجام دادی رو با پایتون انجام بدم.
وگرنه خودم میدونم اینجا واسه پایتونه :\
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
میدونستم اگه بگم تو بخش مربوطه نپرسیدی
میگی اتفاقا خوب جایی پرسیدم
میخواستم جوابتو برای پایتون بگم
اما تا جایی که اطلاع داشتم تو داشتی سی شارپ کار میکردی
بخاطر همین لینک اون پست رو دادم
کد مخفی کردن پوشه تو پایتون :
import os
os.system("Attrib +s +h C:\Users\ViRus32\Desktop\FolderName")
کد خارج کردن پوشه از حالت مخفی :
import os
os.system("Attrib -s -h C:\Users\ViRus32\Desktop\FolderName")
این روش ساده ترین راه برای اینکار بود
میتونیم از کتابخونه ی ctypes استفاده کنیم
ولی اونموقع یه خرده پیچیده تر و رو مخ تر میشه
روانشناسم که هستی :)
دیگه یه کاری پیش اومد به پایتون محتاج شدیم و گرنه اره همون سی شارپ دارم کار میکنم
بازم ممنون داداش ♥
داداش من پایتونم 3 هست این کد رو میزنم import urllib و تو کد ها اینو میزنم urllib.urlopen("")و ... این ارور رو میده:
Module 'urllib has no attribute urlopen چیکارش کنم !؟'
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
import urllib.request
source = urllib.request.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
print (source)
alert("salam")
دیگه رو و جرئت حرف زدن ندارم😢
ولی این پست هم چشمو گرفته...

سلام داداش من چه جوری باید سورس نویسی پایتون رو یاد بگیرم. ممنون از وقتی که با ما میزارید.

Virus32 Virus 32 :
سلام
میتونی از کدهای کاربردی و پروژه محور شروع کنی

دمت گرم داداش این کد ها ور از کجا گیر بیارم مریی

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
فقط کافیه تو وب بچرخی و با گوگل هم آشنا شی :/

مرسی عیدت مبارک.

سلام داداش خسته نباشی .

من وقتی کد رو میخوام اجرا کنم ارور :

File "f:\hossein84\h.py", line 9
    print "Public IP Address:"urllib.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
                             ^
SyntaxError: invalid syntax
 
[Done] exited with code=1 in 0.087 seconds

رو میده و من از پایتون 3 و برنامه visual studio code استفاده میکنم .

ممنون .

Virus32 ولم کنید (: :
||||:
 
print(urllib.urlopen('https://ip.42.pl/raw').read)
  • Virus32
  • حمیدرضا علی پور
  • سلام اوستاد اسم کتابخونه هارو میگی نصب کنم بی زحمت

     

    گوگل نبود

    Virus32 Ax0o 32 :
    نیازی به نصب نیست به طور پیشفرض نصب شده هستند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی