استخراج سورس صفحات وب در سی شارپ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست از وب میخوایم بپردازیم به اینکه چطور میشه توی سی شارپ سورس صفحات وب رو استخراج کرد ، اینکار توی چند خط کد انجام میشه و بدرد کسایی که کرکر و صفحه فیک و ... درست میکنن میخوره ، خب بریم سر اصل مطلب

داخل فرمتون یه textBox و RichTextBox و Button قرار بدین و فرمتون رو مثل من دیزاینشو اوکی کنین البته میتونین یه دکمه دیگه هم بزارین که وقتی روش کلیک کردین ریچ تکست باکس خالی بشه

خب به قسمت Using برین و این کتابخونه هارو به اون اضافه کنین

using System.Net;
using System.IO;

خب حالا دو بار روی دکمه استخراج کلیک کنین تا وارد قسمت کد نویسی بشین بعدا کد های پایین رو به اون اضافه کنین

HttpWebRequest web = (HttpWebRequest)WebRequest.Create(textBox1.Text);
            web.Method = "Get";
            HttpWebResponse res = (HttpWebResponse)web.GetResponse();
            string source = new StreamReader(res.GetResponseStream()).ReadToEnd();
            richTextBox1.Text = source;

البته میتونیم از Try  {} و catch {} هم استفاده کنیم که من برای کمتر شدن کدها قرارشون ندادم ، پس اگه خواستین خودتون بصورت دستی قرارشون بدین که یه وقت برنامه ارور نده

بعد از اینکه قسمت کد نویسی رو اوکی کردیم میریم سر تست برنامه ، خب F5 رو بزنین و منتظر بمونین تا برنامتون بالا بیاد خب حالا تو textBox آدرس یه سایتی رو مینویسیم مثلا من آدرس وب خودمون رو مینویسم و استخراج رو میزنم بعدش برنامه ما به شکل زیر در میاد که میتونیم کد صفحه رو برداریم

خب اینم از این :)

امیدوارم به کارتون اومده باشه

موفق باشید

    ۲۱۰۸ نمایش

نظر (۴)

سلام
داداش کارت حرف نداره دمت گرم
واقعا به نظر من تو تنها کسی هستی که لیاقت نویسنده شدن تو این وب پیش داداش گلم ویروس32 رو داره
ولی خدایی ما دلمون برای ویروس خیلی تنگ شده
چرا خبری ازش نیست؟ حالش خوبه؟
سلام مارو بهش برسون
>> یار دبستانی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، ممنون نظر لطفته ، راستش خودمم از ویروس خبری ندارم من فقط نویسندشم پس دلیلی نداره تو کاراش سر بکشم که ببینم چیکار میکنه و ... ، انشالله که حالش خوبه ، اگه دیدمش سلامتو بهش میرسونم ولی فکر کنم خودشم کامنتارو میخونه :) در نتیجه از دیدن اسمت خوشحال میشه
با سلام
من می خوام برنامه نویسی یاد بگیرم ----> من می خوام ویروس بزارم برنامه های هک بسازم یا همین برنامه هایی که تو این سایت قرار دادید یک پیشنهادی میخواستم به من بدید که -----> کدوم زبان واسه این کار ها بهتره کدوم زبانو یاد بگیرم ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بنظر من برین سراغ زبان سی پلاس پلاس  از نظر من برای ویروس نویسی خیلی خوبه
چون اگه بخوای با سی شارپ ویروس بنویسی برای سیستم هدفتم باید دات نت فریم ورک نصب کنی
یا اگه با پایتون و ... بخوای برنامه بنویسی موقع Exe کردن حجمش میره روی ۸ مگ و شاید هم بیشتر پس چه بهتر که از همون اول برین  سی پلاس پلاس
البته نباید به یه زبان پسنده باشی بلکه بعد از اینکه قشنگ سی پلاس پلاس یاد گرفتی بری زبان های دیگه یاد بگیری
مثلا اگه تونستی کنار سی پلاس پلاس بچ فایل و رجیستری ویندوز هم یاد بگیر که پایه اول هک بدون نرم افزار هستن و خیلی کارا میتونی باهاش انجام بدی
سلام
داداش من این برنامه رو درست کردم اما از سی شارپ هیچی بلد نیستم ، میخوام یه دکمه بزارم که وقتی اونو زدم سورس استخراج شده پاک بشه و آدرس سایت پاک بشه
یجورایی میخوام جالبش کنم نگه دارم برای خودم
شاید یروز بدردم بخوره
ممنون بابت سایت خوبتون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، یه دکمه به فرم اضافه کن ، روی اون دوبار کلیک کن و کدایی که میزارم کپی کن داخلش
textBox1.Text = "";
richTextBox1.Text = "";
بعد از کپی پروژتو یبار کامپایل کن بعدا ...

ویروس این برنامه ای ویروس میکر رو دیدی؟

 

اکثرا مال ویندوز ایکس پی و سال های 2005 ان

بیشترشون با ویژوال بیسیک نوشته شدن

 

اونا چجوری میسازن چون وقتی به ما فایل میده فایل های اجرایی ان

اون روش ساخت فایل اجرایی رو بگی ممنون میشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی