آموزش کار با اکسل 1 :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
سلام داداش این ھزارمین کامنتمه که بی جواب میمونه تو رو خدا یه نیم نگاھی به ما ھم بنداز تو که بی معرفت نبودی
داشی چی شده دیگه جواب منو نمیدی؟
بازم درمورد اکسل سوال داشتم البته میدونم اینم بی جواب میمونه ولی بازم ....
سوالم اینه که چجوری با اکسل میشه یه فاکتور خرید و فروش درست کرد؟
مثلا فاکتور یه کتاب فروشی میخوام درست کنم که به عنوان مثال کتاب اندیشه 1500 تومان کتاب اخلاق دوھزار تومان و .... بعد وقتی تو قسمت تعداد ، تعداد کتاب ھا وارد میشه برای مثال سه تا کتاب اندیشه و پنج تا کتاب اخلاق و ... خریداری یا فروخته میشه که بعد باید توی قسمت قیمت این سه ضرب در ھزار و پونصد و پنج ھم ضربدر دوھزار بشه و ... و در نھایت ھم یه قسمت داشته باشه که کل قیمت رو نمایش بده و اگر ممکن بود میخوام تو یه قسمت دیگه اگر خرید ھا بیشتر از صد ھزار تومان بود برای مشتری ده درصد تخفیف قائل شه ...
نمیدونم میشه یا نه ، یکی از دوستان میگفت با اکسل شدنی ھست ولی بی مرام بھم یاد نداد ... مثل تو : (
ھرچند میدونم احتمال جواب دادنت به این کامنت منفیه صد در صده ولی بازم ....
ھرجا ھستی برات آرزوی موفقیت میکنم داداش اگه جواب ھم ندی بازم دوستت دارم : )

سلام رسول جان امیدوارم خوب باشی من که بھت گفتم زیاد نمیتونم به اینجا سر بزنم
کامنتھاتو ندیده بودم اگه میدیم حتما جواب میدادم
یه فایل اکسل ایجاد کن.
توی کادری که توی ذھنت تجسمش میکنی نام کتابھا ، قیمت واحد ، تعداد ، قیمت کتاب و قیمت کل رو تظیم کن.
مثل عکس زیر :


اگه به عکس دقت کنی میبینی که ستون قیمت کتاب از یک تا ھفت شماره بندی شده
یکی یکی روشون کلیک کن و فرمول ھای ھر کدوم رو بنویس
دقت کن ھر ستون با حروف الفبای انگلیسی و ھر ردیف ھم با اعداد شناسایی میشه
برای مثال کتاب اندیشه در E4 قرار داره!!!
حالا فرمول ھا :

1

=D4*C4

2

=D5*C5

3

=D6*C6

4

=D7*C7

5

=D8*C8

6

=SUM(B4:B8)

7

=IF(B10>=100000, B10*0.9, B10)
قسمت 6 رو میشه به شکل زیر ھم نوشت
=B4+B5+B6+B7+B8
و قسمت 7 رو ھم میشه به شکل زیر نوشت
=IF(B10>=100000 , 90*B10/100 , B10)

کلا فرمول درصد گیریه دیگه به ھر شکلی که دلت خواست میتونی بنویسیش
اینجا دستور شرطی میگه که اگه B10 بزرگتر مساوی صد ھزار تومن بود شرط ده درصد تخفیف رو اجرا کن اگه نبود ھم ھمون B10 رو نمایش بده که ما میتونیم بجای B10 در قسمت آخر IF ھر چیز دیگه بنویسیم مثلا میتونیم یه فرمول دیگه بنویسیم یا ....
در آخر ھم میشه یه ھمچین چیزی ساخت :


دیگه شکل ظاھری و اندازه و خوشگلیش و زشتیش ھم که پای خودت : )

نظر (۱۳)

سلام داش ویروس
اون آموزشای من رو ثبت نمیکنی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام پرهام جان
نه فعلا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پرهام جان به من اموزش به
0939****173
سلام خسته نباشی.
رمزمطالب همون قبلی هست یا عوض شده.
چون این پست تصاویر که گذاشتین با رمز قبلی باز نمیشه.
Virus32 Virus 32 :
سلام مرسی
اون شخصیه رمزش فرق میکنه
با سلام.
من تازگیا تمامی قطعات کامپیوترمو عوض کردم.
تمام قطعات جدید و با گارانتی هستند.
اما یه مشکل
بعد اینکه تمامی قطعات بر روی کیس نصب شد مشکلی در هنگام نصب ویندوز پیش اومد
موقع نصب ویندوز بعد 5 یا 6 درصد سیستم هنگ میکنه و موس و کیبورد از کار میافته.مانیتور هم ثابت میمونه
کابل ها هم چک شده و به نظر درست میاد.
لطفا بگید چیکار کنم چون نمیتونم بدمش بیرون :((
Virus32 Virus 32 :
سلام
احتمالا روی بورد اصلی تون دوتا رم گذاشتین ........ یکی شو بردارین
محیط ستاپ رو چک کنید ببینید اخطاری نداشته باشه
هنگام نصب ویندوز اتصال اینترنت رو قطع کنید
سلام
نه تو محیط نصب مشکلی پیش نیومده و فقط یه رم گذاشتم.
نمیدونم چی شد یهو ویندوز نصب شد:| بعد از هزاران بار امتحان
الان ویندوز بالا اومده اما بعد 5 6 دقیقه مثل همون تو محیط نصب ویندوز قفل میکنه :(
چیکار کنم؟
Virus32 Virus 32 :
بیشتر از این نمیدونم :(
Doroud bar to , AZ in ke bedone hich cheshm dashti blog zadi vase amouzesh mamnoonam , man mikhasam in karo jedi yad begiram na in ke faghat yad begiram mobinnet hamsayamo hack konam bad mese javgira Lashi bazi dar biyaram yadame to pasokh ha ye ja gofti vase shoro c# yad begirin che bakhsi az c# vase shoro console application khoobe amouzesh j@me soragh nadari , to khososi ham vasat ferestadam amouzesh midi ke javab nadadi :) har saniye check mikardam ta belakhare Security+ sabte nam kardam , vali doos dashtam khososi amouzesh bebinam chon harja harf az hack mizani engar fosh dadi bahso avaz mikonan raftam ketab kharidam hack baraye mobtadi ha esmeshe bad dakhelesh neveshte dar in ketab be bahse hack va crack pardakhte nemishe :| hame amouzeshgah ha va video ha bahse hacko mipichonan bad bakhti yetoram mipichonan engar sare bache dabestani kolah mizaran :|
Virus32 Virus 32 :
سلام
هر زبانی یاد بگیری به دردت میخوره من گفتم سی شارپ چون خودم ازش خوشم میومده
من تا جایی که بتونم در این وب خیلی ساده و مبتدی آموزش میدم
البته منظورم از مبتدی به زبان ساده است وگرنه موضوع و مطالب این وب اونقدرام ساده نیست
با هیچ کس خصوصی کار نمیکنم
به کامنت های خصوصی پاسخ نمیدم این یکی از قوانینه این وبه
یاد گرفتن هک و امنیت اولش سخته یکم که رابیوفتی به کسی احتیاج پیدا نمیکنی سعی ات رو بکن مطمئنم موفق میشی :)
سلام اگه میشه بیشتر پست بزار خیلی کم پست میزاری
Virus32 Virus 32 :
سلام
وقت نمیکنم
سلام دادا خوش میگذره ؟؟ جات چطوره؟ هروقت این کامنتو خوندی یه زنگی بهم بزن گوشیت ک همیشه خاموشه. تا ٣فروردین هستم اگ تونستی یه قرار بزاریم ببینمت..
Virus32 Virus 32 :
سلام داداشی دلم برات خیلی تنگ شده
من هر وقت میام بیرون بهت زنگ میزنم
راستش جام یکم بده زیاد راضی نیستم حواست باشه اگه یوقت خواستن بفرستنت اینجا حتما یه پارتی جور کن تا نیایی
Hey
I'm coming
Its very very cool I love it
:-) :-)
Good for u
Virus32 Virus 32 :
O_o
سلام ویروس
ممنوووووووون مثل همیشه عالی
فقط یه پیشنهاد دارم
میتونی اگه دوست داری توی وبلاگت درباره الکترونیک هم مطلب بذاری.
مثلا آموزش ساخت یه پاوربانک گوشی، یا چیز هایی از این قبیل.
بازم مر30 برای آموزشات! :)
Virus32 Virus 32 :
سلام :)
شاید
سلام داداش رمز مطالب رو میدین ممنون

سلام و وقت بخیر .

اون مطالبی که رمز متفاوت دارن یک جا دیدم گفتید برای افراد خاص هستند و یک جا (همین بالا) دیدم نوشتید خصوصی هست

خب چطوری میتونیم رمزش رو بگیریم؟ اصلا میتونیم؟

=========================================

تو رو خدا یک ذره فعال تر باشید  من هر روز ۱۰ بار میام توی سایت صفحه رو ریفرش میکنم به جا های مختلف میرم تا ببینم نظرم ثبت شده یا نه

یا اگه پستی بود

لطفا خواهشا میدونم خیلی زحمت میکشید علمتون رو رایگان در اختیار مردم میگذارید ولی خواهشا حداقل یک پست جدید بگذازید واقعا وبلاگ شما بهترین وبلاگی هست که تاحالا دیدم😭😭😭😭😭

 

 

==========================================

و من میخوام یک سیستم عامل بنویسم (خیلی کوچک بعد توسعه اش ببدم

از ۰

میتونم با سی شارپ بنویسم؟و همراهش زبان سی؟ و یا همراهش اسمبلی؟ حتما توش سی شارپ باشه آخه عشق منه😍 سی شارپ

 

==========================================

و اینکه میخوام یک زبان برنامه نویسی جدید هم بسازم

کلا من خیلی کار ها آرزو دارم.......

جایی چیزی پیدا نکردم  میشه راهنمایی کوچکی بکنی؟

==========================================

و اینکه من ازphp فراری هستم بنظرم خیلی بده میتونم بدون پی اچ پی هم وب هکنیگ بکنم ؟

آخه دیدم خود ویروس هم قبلا asp کار بوده بعد رفته php

راستش منم الان  asp  دوست دارم ولی معماری  mvc

به امید خدا وقتی کامل یاد گرفتم میرم core

میتونم تا آخر عمرم سمت php  نرم؟

Virus32 Ax0o 32 :
سلام دوست عزیز
1 - رمز بعصی از پست ها (کمتر از 2 تا) مال افراد خاص هستند و بقیه رو میتونید در پست رمز مطالب با دادن ایمیلتون بگیرید
2 - بله درکتون میکنم چند روزه ادمین ها کم کاری کردند بزودی فعالیت از سر گرفته میشه
3 - با اسمبلی و سی فقط میتونید بنویسید، خیر سی شارپ نمیشه چون بحث ما سیستم عامل هست و از ویندوز خارجه ، سی شارپ تحت ویندوز هست .
4 - عین آرزو های بچگی خودمو داری D: در این رابطه ام شما باید اول چند تا زبان سطح پایین مثل C و اسمبلی و C++ رو یاد بگیرید و مبانی کامپیوتر رو اشنایی زیاد داشته باشید خودتون خود به خود مسیر رو پیدا میکنید
5 - نظری ندارم

سلام و مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی