آموزش نصب Material در سی شارپ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست تصمیم گرفتم نحوه ی نصب کردن متریال دیزاین تو سی شارپ رو توضیح بدم و ... ، اگه هنوز با متریال دیزاین آشنایی ندارین بهتره یه چرخ توی گوگل بزنین ببینین چی به چیه تا این پست براتون گیج کننده نباشه البته بماند که با دیدن عکسا خودتون متوجه جریانش میشین

برای اینکار ویژوال خودتون رو استارت کنین و یه پروژه از نوع سی شارپ بسازین و در آخر هم مثل تصویری که قرار میدم از منوی View روی Other Windows نگه دارین تا زیر منوهاش براتون مشخص بشه و بعدا روی Package Manager Console بزنین تا بتونیم دستوراتمون رو برای نصب متریال داخلش بنویسیم و بعد از اینکه روی Package Manager Console زدیم از پایین ویژوال یکبار روش کلیک میکنیم تا قسمت نوشتن دستورات برامون ظاهر بشه 

"برای واضح تر شدن تصویر روی اون کلیک کنین"

بعد از اینکه Package Manager Console باز شد تو قسمت دستوراتش کد پایین رو بزنین تا متریال دیزاین نصب بشه

Install-Package MaterialSkin -Version 0.2.1

بعد از اینکه نصب شد دو بار روی فرم کلیک کنین تا وارد قسمت کد نویسی بشین و بعدش به قسمت Using برین و مواردی رو که میگم اضافه کنین به برنامتون

using MaterialSkin.Controls;
using MaterialSkin;

حالا تو همون بخش کد نویسی برین به جایی که کد پایین اونجا وجود داره

public partial class Form1 : Form

و اونو به کد پایین تغییر بدین

public partial class Form1: MaterialForm

بعد از اینکه اینارو جور کردیم ، وقتی که وارد فرم بشیم ، میبینیم که فرم ما تغییر کرده و میتونیم برنامه های تحت متریال رو طراحی کنیم

اینم یه نمونه از کرکرایی که قبلا با این محیط گرافیکی درست کردم

موفق باشید

نظر (۹)

  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • مثل همیشه عالی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نظر لطفتونه 
    مثل همیشه عالی
    آموزش ویژوال بیسیم 6 رو کی می زارید ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نمیدونم والا من نویسندش نیستم ، بزار به نویسنده پست های وی بی میگم وقت کرد در موردش پست بنویسه اگر وقت نکرد که خودم کنار آموزش های دیگه در مورد وی بی هم پست میزارم 
    سلام ویروس جان من ی فکری کردم :
    بیایم به جای اینکه کل اون فایل های پترن رو حذف کنیم پورت های نرم افزار های ارتباطی رو محدود کینم برای مثال
    Bionet از پورت 12349 استفاده میکنه بیایم اینجا جار و فیرم ورک رو به همون روش خودت ببنیم از اینورم مثلا برای ویندوز cmd رو از ریجستری ببندیم که دیگه اون تروجان،کرم و..... خودبهخود راهی برای ارتباط نداشته باشن.... این از این دستت درد نکنه اگه شد اون روش evil twin رو توضیح میدی برام در ضم اگه ی وی پی اس ویندوز هم داری باز بیشتر ممنون میشم :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    پورت سخت افزار بین یک تا دوازده هست
    پورت رو ببنیدم برنامه خودمون غیر فعال و غیر قابل شناسایی میشه
    برای جلوگیری از نفوذ هیچوقت فایلی از بدافزار یا کمک بد افزار رو حذف نمیکنیم و فقط دستکاریش میکنیم
    ما دنبال بستن پورتها یا محدودیت نیستیم باید بدونیم ماسک های مک کارشون چجوریه
    داداش میشه یک آموزش در مورد xcopy بزاری ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوکی
    داداش اگه بشه امروز پستی درباره ی xcopy بزار ممنون.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    عزیز خداییش امروز 6 تا کار افتاده پشت سر هم که باید انجام بدم ، کلا رو هنگم چه برسه اینکه بخوام برسم تا پست بنویسم ، اگه عجله ای هستش کافیه روی این عبارت کلیک کنی تا آموزش های مختلف برات ظاهر بشه ، الان فقط میرسم که کامنت تایید کنم ، اگه عجله ای نبود چون بهت گفته بودم مینویسم ، برات مینوشتم !!!
    داداش نه شرمنده من نمیدونستم کار داری نه عجله ای نیست ممنون .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش میکنم ، فردا در موردش بنویسم یا جوابتو پیدا کردی ؟
    داداش در مورد Xcopy پست نزار من پیدا کردم اگه امکان داره آموزش بزار که مثلا کامپیوتر من و کامپیوتر قربانی به اینترنت وصله من می خوام فایلی رو که می خوام رو از طریق اینترنت بردارم میشه ؟؟؟؟ حالا اون چیزی که نیازه از کامپیوتر قربانی که باید داشته باشم مهم نیست من دارم ولی آموزش نفوذ می خوام و بعد نفوذ می خوام یک دیفیس بیاره برای همون صفحه دیفیس هایی که درست می کردیم یا یک عکس یا یک فیلم پخش کنه ممنون .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    دیگه چی میخوای ؟ D: عزیز همه اینا شدنیه ولی من الان نمیتونم در موردش پست بزارم ، اگه عمری باقی باشه برای تابستون برنامه چیدم که با سی شارپ و پایتون بد افزار بنویسیم و با تلگرام سیستم هدف رو کنترلش کنیم و ... بعد از اونم در مورد ویروس نویسی اندروید پست میزارم چون تقریبا همه یه گوشی اندروید دستشون هست ، حتی یه پسر بچه 5 ساله رو هم ببینی گوشی دستشه بخاطر همین ویروس نویسی اندروید یه خرده کیفش بیشتره
    اینا که عالیه خدا قوت پلوان اگه از دست من کمکی بر میاد بگو انجام بدم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تا اونموقع فقط برنامه نویسی کار کن و اگه حوصلت کشید یه دوره کوچولوی شبکه هم بگذرون یا حداقلش با اصطلاحات شبکه خوب آشنا شو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی